TikTok lançon një qendër të re për të ndihmuar markat të lidhen më mirë me audiencën e saj - Business Magazine Albania

TikTok lançon një qendër të re për të ndihmuar markat të lidhen më mirë me audiencën e saj

TikTok njoftoi se po lançon një “TikTok World Hub” të ri për markat, që është krijuar për t’i ndihmuar ata të mësojnë se si të lidhen me audiencën dhe të vihen re. Qendra përshkruan grupin e mjeteve të reklamimit dhe praktikave më të mira të TikTok-ut, kur bëhet fjalë për marketingun në platformën e tij.

Qendra përmban katër tema kryesore: brandimi, tregtia, performanca dhe kreativiteti. Temat e ndryshme përfshijnë video me drejtuesit e produkteve të TikTok dhe udhërrëfyesin e tyre për të ndihmuar në edukimin e markave mbi reklamat e TikTok. Përveç kësaj, TikTok ka përpiluar paketën e plotë të produkteve reklamuese, për të ndihmuar tregtarët të gjejnë mjetet që u nevojiten për të arritur potencialin e plotë të përmbajtjes dhe reklamave të tyre, thotë kompania.

Së bashku me qendrën e re botërore të TikTok, kompania prezantoi “TikTok Fundamentals”, e cili është një kornizë për markat për të përfituar sa më shumë nga fushatat e tyre reklamuese në TikTok.

Lexo: Bashkëthemeluesi i Apple: AI vështirëson dallimin e mashtrimeve

Nisja e qendrës së re erdhi pasi TikTok ka vazhduar rritjen e tij në fushën e reklamave. Gushtin e kaluar, kompania lançoi një paketë të re reklamash tregtare të quajtur “Reklamat e blerjeve” për ta bërë më të lehtë reklamimin e markave në platformë. Majin e kaluar, kompania lançoi një produkt reklamash të quajtur “Misioni i markës” që lejon krijuesit të lidhen me markat dhe ndoshta të marrin shpërblime për videot. Gjithashtu majin e kaluar, TikTok lançoi një zgjidhje reklamimi kontekstuale të quajtur “TikTok Pulse” për të joshur reklamuesit në platformën e tij, duke u dhënë atyre mundësinë për të shfaqur përmbajtjen e markave të tyre pranë videove më të mira në TikTok.

Duke pasur parasysh interesin e TikTok për të treguar veten si një platformë e-commerce, nuk është çudi që  po kërkon të tërheqë reklamuesit dhe të ndërtojë paketën e tij të reklamave.

Techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0