Thua gjithmonë “po” në punë? Kujdes, mund të të kushtojë... - Business Magazine Albania

Thua gjithmonë “po” në punë? Kujdes, mund të të kushtojë karrierën!

Të jesh gjithmonë i gatshëm për të ndihmuar duket si një virtyt profesional, por ekspertët paralajmërojnë se “sindroma e ‘po’-së së përhershme” mund të çojë në djegie emocionale, mbingarkesë dhe humbje të respektit në vendin e punës. Ja pse të mësosh të thuash “jo” është një strategji lidershipi.

Në fillim, të ndihmosh të gjithë në punë të bën të dukesh si njeriu i duhur, ai që menaxheri e vlerëson, kolegët e besojnë dhe ekipi e sheh si shpëtimtar. Por, sipas profesor Benjamin Laker, që shkruan për Forbes, kjo sjellje mund të kthehet shumë shpejt në kurth karriere.

Në artikullin e tij “The Career Risk Of Always Saying ‘Yes, I’ll Help’”, Laker shpjegon se të thuash “po” për çdo gjë mund të çojë në lodhje mendore, punë të pabarabartë dhe mungesë vlerësimi profesional. Me fjalë të tjera, njeriu që gjithmonë ndihmon, shpesh ngelet ndihmës, jo udhëheqës.

“Saying yes is not always a sign of commitment. Sometimes it is a sign of fear,” –shkruan ai.
Frika për të mos zhgënjyer të tjerët, për të mos humbur mundësi, apo për t’u dukur më pak i përkushtuar, është ajo që e mban shumëkënd të lidhur pas “po”-së.

Por me kalimin e kohës, kjo sjellje krijon pabarazi të padukshme në punë, punët e rënda përfundojnë gjithmonë tek ata më të përgjegjshëm. Dhe ajo që fillon si bujari, shndërrohet në pritshmëri. Rezultati? Stres, humbje kreativiteti dhe asnjë avancim në karrierë.

Në vend të kësaj, Laker sugjeron një strategji tjetër:

  • Mëso të thuash “jo” në mënyrë inteligjente.
  • Vendos kufij të qartë, por me komunikim të respektueshëm.
  • Jep alternativë kur nuk mund të ndihmosh.
  • Dhe shpjego prioritetet për të shmangur keqkuptimet.

Një “jo” strategjike nuk është mungesë bashkëpunimi, është shenja e një lideri që di të menaxhojë veten dhe të tjerët. Ai krijon respekt, autoritet dhe i tregon të gjithëve se koha jote ka vlerë.

Siç shkruan Laker, diferenca mes një ndihmësi të mirë dhe një lideri të suksesshëm është aftësia për të zgjedhur kur të thuash “po”.

forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0