ThinkYoung, organizata që iu jep zë të rinjve

ThinkYoung, organizata që iu jep zë të rinjve

~4 minuta lexim


ThinkYoung është një organizatë joqeveritare e themeluar për të përcjellë zërin e të rinjve  tek vendimarrësit e Komisionit Europian. ThinkYoung  ka lobuar për të rinjtë që prej vitit 2007. Zyrat qendrore i ka në Bruksel dhe këtë vit është zgjeruar me zyra të reja në Gjenevë dhe Hong Kong.

ThinkYoung është qëndra e parë kërkimore që ka në fokus të rinjtë e Europës. Ajo ndihmon në përfshirjen e të rinjve në proçeset vendimmarrëse dhe iu ofron europarlamentarëve studime kërkimore mbi kushtet e të rinjve. ThinkYoung përbëhet nga të rinj nën moshën 30 vjeç, që janë të sapodiplomuar apo vazhdojnë studimet e tyre. Deri më tani, ThinkYoung ka pranë saj të regjistruar 600,000 të rinj.

Kjo organizatë është ndër më aktivet në fushën kërkimore për të rinjtë. Ajo përpilon studime, propozime, pyetësorë dhe organizon konferenca dedikuar të rinjve në 5 fusha të ndryshme: sipërmarrje, edukim, marrdhëniet BE-Azi, zgjerimi i BE-së dhe mjedisi.

Themeluesit e ThinkYoung  janë Andrea Gerosa, Azzura Giorgio dhe Stefano Benini, të cilët e filluan këtë projekt me një kompjuter dhe 25 Euro për të regjistruar faqen e Web-it. Tani ThinkYoung  ka një skuadër shumë të madhe të përbërë nga të rinj që vijnë nga e gjithë bota.

Në vitin 2011, ThinkYoung  themeloi   “Shkollën e Sipërmarrjes” që përfshin dhe të rinj që vijnë nga  India apo Kina. Kjo qendër kërkimore ka krijuar partneritet me Google, Huawei, Amway, Wilfriend Martens Centre for European Studies etj.

Qëllimi i kësaj shkolle mbi sipërmarrjen është t’i njohë të rinjtë me jetën e një sipërmarrësi  dhe t’u japë mundësi sipërmarrësve të komunikojnë me një publik të gjerë. Në bazë të fakteve, kompanitë më të shumta krijohen nga ata individë që kanë kontakte me sipërmarrës të konfirmuar.

Është e vështirë ta ngjitësh një mal, pa parë se si ia ka arritur një njeri tjetër. N.q.s universitetet, gjimnazet apo media nuk e trajtojnë temën e sipërmarrjes, asnjeri nuk do të mendojë të bëhet një sipërmarrës. Ky është dhe objektivi kryesor i themelimit të shkollës së sipërmarrjes nga ThinkYoung , pjesëmarrja e saj më shumë të rinjve në botën e sipërmarrjes.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0