Tesla tërheq nga tregu 500,000 automjete për shkak të rrezikut të përplasjes - Business Magazine Albania

Tesla tërheq nga tregu 500,000 automjete për shkak të rrezikut të përplasjes

përplasjes

Tesla po tërheq më shumë se 475,000 makina elektrike në SHBA për shkak të problemeve me kamerën e pasme dhe bagazhin, që mund të shkaktojnë aksidente. Tërheqja përfshin automjetet e famshme Model 3 dhe Model S.

Administrata Kombëtare e Sigurisë së Trafikut në Autostrada (NHTSA) tha se Tesla duhet të adresojë një problem me kamerën e pasme në 356,309 makina Model 3 të prodhuara midis 2017 dhe 2020. Më tej, 119,009 automjete Model S kanë shfaqur probleme me kafanon që duhet të korrigjohen nga kompania.

Rregullatori tha në lidhje me problemet e Modelit 3: “Pajisja e kabllit të kamerës së pasme mund të dëmtohet nga hapja dhe mbyllja e kapakut të bagazhit, duke parandaluar shfaqjen e imazhit të kamerës së pasme.”

Sa i përket Modelit S, Tesla tha se një problem me kapësin e përparmë mund të shkaktojë hapjen e kafanos “pa paralajmërim dhe të pengojë dukshmërinë e shoferit, duke rritur rrezikun e një përplasje”.

Në këtë pikë, motori i makinës elektrike nuk ka raportuar asnjë aksident, lëndim apo vdekje në lidhje me problemet që kanë shkaktuar tërheqjen.

Lexoni: Elon Musk shet 1 miliard dollarë të tjerë aksione të Tesla. Shumë afër 10% të planifikuar

Autopiloti i Tesla

Sistemi Autopilot i Tesla-s është nën hetim nga NHTSA pas 11 aksidenteve të regjistruara që nga viti 2018, ku 17 persona u plagosën dhe një vdiq. Në këto ngjarje, sistemi do të kishte luajtur një rol kyç.

Edhe pse ka disa aksidente të tjera në të cilat është përfshirë një Tesla, 11 që do të jenë pjesë e hetimit po tërheqin vëmendjen pasi përfshijnë sistemin e famshëm Autopilot ose Traffic-Aware Cruise Control.

Hetimi mund të përfshijë vetëm 11 automjetet e përmendura, por, bazuar në rezultatet e studimit, NHTSA vlerëson se deri në 765,000 Tesla Model S, Y, X dhe 3, të prodhuara midis 2014 dhe 2021 mund të preken.

Emri “Autopilot” dhe funksioni “Full Self Driving” janë konsideruar si terma mashtrues që mund t’i bëjnë drejtuesit të mendojnë se automjeti i tyre mund të drejtohet vetë, kur në fakt është një sistem i nivelit 2 që kërkon gjithmonë kontribut njerëzor.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0