Tesla po humb avantazhin e pikave të furnizimit, ndërsa Mercedes dhe GM njoftojnë ndërtimin e rrjetit të tyre - Business Magazine Albania

Tesla po humb avantazhin e pikave të furnizimit, ndërsa Mercedes dhe GM njoftojnë ndërtimin e rrjetit të tyre

Tesla mund të humbasë avantazhin e saj të pikave të furnizimit për makinat elektrike “Supercharger” pasi më shumë rivalë të industrisë së automobilave fillojnë krijimin e rrjeteve të tyre.

Rrjeti Supercharger e ka veçuar prej kohësh Teslën nga konkurrenca, dhe në masë të madhe e bën akoma. Ndërsa drejtuesit e automjeteve të tjera elektrike kanë kohë që varen nga karikimi publik i kufizuar dhe shpesh me probleme, faqja e internetit e Tesla thotë se operon më shumë se 40,000 stacione në mbarë botën dhe deri vonë, karikuesit mund të përdoren vetëm me automjetet Tesla.

Kjo do të thotë se Tesla ka një avantazh të madh, ku blerësit e mundshëm dhe aktual të automjeteve të Elon Musk e dinë se ekziston një rrjet më i besueshëm në dispozicion vetëm për ta.

Tani, prodhuesit e tjerë të automjeteve po krijojnë strategjitë e tyre në hapësirën e karikimit, duke pasur parasysh se mungesa e aksesit në stacionet publike të karikimit është një pengesë për adoptimin e gjerë të makinave elektrike. Në një studim të fundit të Deloitte 2023 për konsumatorët global të automobilave, 46% e të anketuarve amerikanë përmendën mungesën e infrastrukturës publike të karikimit si një pengesë për lëvizjen e tyre elektrike.

Lexo edhe: Amazon do të investojë 1 mld euro në automjete elektrike për shpërndarjen në Europë

Këtë javë në CES në Las Vegas, Mercedes njoftoi se po lëshon versionin e vet të rrjetit Supercharger të Tesla-s.

Rrjeti i Mercedes, i cili do të përfshijë më shumë se 10,000 karikues në të gjithë Amerikën e Veriut, Evropë, Kinë dhe tregje të tjera kryesore, do të jetë i aksesueshëm për të gjitha markat e prodhuesve të automjeteve.

Ndërkohë, GM po krijon një rrjet karikimi “Ultium Charge 360” në Amerikën e Veriut. Prodhuesi i automjeteve në Detroit po garon për të instaluar 40,000 karikues të nivelit 2 nëpërmjet një partneriteti me tregtarët e tij, të cilët do të zgjedhin se ku në komunitetet e tyre lokale priza do të kishte më shumë kuptim./ BusinessInsider 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0