Tesla po humb avantazhin e pikave të furnizimit, ndërsa Mercedes dhe GM njoftojnë ndërtimin e rrjetit të tyre - Business Magazine Albania

Tesla po humb avantazhin e pikave të furnizimit, ndërsa Mercedes dhe GM njoftojnë ndërtimin e rrjetit të tyre

Tesla mund të humbasë avantazhin e saj të pikave të furnizimit për makinat elektrike “Supercharger” pasi më shumë rivalë të industrisë së automobilave fillojnë krijimin e rrjeteve të tyre.

Rrjeti Supercharger e ka veçuar prej kohësh Teslën nga konkurrenca, dhe në masë të madhe e bën akoma. Ndërsa drejtuesit e automjeteve të tjera elektrike kanë kohë që varen nga karikimi publik i kufizuar dhe shpesh me probleme, faqja e internetit e Tesla thotë se operon më shumë se 40,000 stacione në mbarë botën dhe deri vonë, karikuesit mund të përdoren vetëm me automjetet Tesla.

Kjo do të thotë se Tesla ka një avantazh të madh, ku blerësit e mundshëm dhe aktual të automjeteve të Elon Musk e dinë se ekziston një rrjet më i besueshëm në dispozicion vetëm për ta.

Tani, prodhuesit e tjerë të automjeteve po krijojnë strategjitë e tyre në hapësirën e karikimit, duke pasur parasysh se mungesa e aksesit në stacionet publike të karikimit është një pengesë për adoptimin e gjerë të makinave elektrike. Në një studim të fundit të Deloitte 2023 për konsumatorët global të automobilave, 46% e të anketuarve amerikanë përmendën mungesën e infrastrukturës publike të karikimit si një pengesë për lëvizjen e tyre elektrike.

Lexo edhe: Amazon do të investojë 1 mld euro në automjete elektrike për shpërndarjen në Europë

Këtë javë në CES në Las Vegas, Mercedes njoftoi se po lëshon versionin e vet të rrjetit Supercharger të Tesla-s.

Rrjeti i Mercedes, i cili do të përfshijë më shumë se 10,000 karikues në të gjithë Amerikën e Veriut, Evropë, Kinë dhe tregje të tjera kryesore, do të jetë i aksesueshëm për të gjitha markat e prodhuesve të automjeteve.

Ndërkohë, GM po krijon një rrjet karikimi “Ultium Charge 360” në Amerikën e Veriut. Prodhuesi i automjeteve në Detroit po garon për të instaluar 40,000 karikues të nivelit 2 nëpërmjet një partneriteti me tregtarët e tij, të cilët do të zgjedhin se ku në komunitetet e tyre lokale priza do të kishte më shumë kuptim./ BusinessInsider 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0