Telegraph Travel e krahason Shqipërinë me bregun e Amalfit

Telegraph Travel e krahason Shqipërinë me bregun e Amalfit


Turizmi shqiptar po vlerësohet në mediat ndërkombëtare. Në një artikull të shkruar në Telegraph Travel, theksohet pse duhet të zgjidhet Shqipëria si një destinacion turistik, duke e krahasuar atë deri me Bregun e Amafit.

“Shqipëri?!” – bërtiti miku im avokat, kur mësoi nga zonja Harding për destinacionin tonë të pushimeve. Përgjigjja, me pak fjalë, ishte se ne po merrnim një aventurë. Në një intervistë politike për këtë gazetë me Edi Ramën, kryeministrin e vendit, ai e përmendi Rivierën Shqiptare dhe sa e virgjër ishte krahasuar me Italinë. Shqipëria zakonisht ngjall shumë paragjykime, pak pozitive. Por në Tiranë, kryeqyteti, kisha gjetur një qytet të këndshëm: bulevarde të gjera, restorante të mira dhe të lira dhe një projekt i pikturës pasteliste moderniste të Ramës në strukturat sovjetike.

Perspektiva e një perle të fshehur u provua tërheqëse: a kishte një vijë bregdetare europiane aq të bukur sa Amalfi, por pa turmat dhe çmimin? Me disa rezerva, znj. Harding u bind. Por si do të reagonin fëmijët?

Dy më të mëdhenjtë – Darcy, nëntë vjeç dhe Charlie, tetë – duke dashur të vizitonin një safari kenian, e dinin që do të isha më i kujdesshëm me shijen time pas një udhëtimi katastrofik në Francë. Barnaby katërvjeçar nuk e njihte Shqipërinë dhe ishte mjaft i lumtur që po shkonte kudo.

Të shkonim atje ishte pengesë tjetër. Ka fluturime direkte në Tiranë, por bregdeti kryesor është pesë orë me makinë, në jug. Për fat të mirë, Korfuzi është vetëm pak milje nga Shqipëria dhe ka një aeroport të mirëmbajtur nga EasyJet dhe shumë tragete që ju çojnë në Portin shqiptar të Sarandës.

Destinacioni ynë i fundit, qyteti i vogël i Dhërmiut, ishte me makinë 90 minuta larg, duke kaluar malet që ngjiten nga deti. Toka duket praktikisht e pandryshuar nga shekulli i 19, kur Lord Bajroni udhëtoi këtu.

Në këtë mënyrë, komunizmi punonte në avantazh të Shqipërisë. Enver Hoxha, i cili ishte diktator nga viti 1944 deri në vdekjen e tij në vitin 1985, deklaroi bregdetin një zonë ushtarake, e ndaluar për të gjithë, duke përfshirë edhe zhvilluesit. Shtëpitë që tani e kalojnë tokën shkëmbore janë më funksionale, por ato nuk dominojnë.

Në qytetin bregdetar të modës së vjetër Qeparo, ne qëndruam në vilën tonë, të cilën e zgjodhëm nga një agjenci shqiptare. Në shumë mënyra, turizmi është ende në fillimet e tij. Ne zgjodhëm vilën, pamjen e padukshme, sepse çmimi ishte i drejtë.

Kemi kaluar ditë të gjata dhe të izoluara në plazhet e Qeparosë, Dhërmiut dhe Borshit. Një ditë kemi thyer monotoninë me një udhëtim në Gjirin e Jalit, ku shfaqej pamja e aventurës së Shqipërisë.

Një ditë tjetër kemi rezervuar një udhëtim me varkë në Sazan, ishulli më i madh i pabanuar i Shqipërisë, i cili ndodhet në mënyrë strategjike midis deteve Adriatik dhe Jon.

Sigurisht, kjo nuk është një veprimtari tipike e pushimeve të plazhit, por jam një ish-korrespondent i luftës dhe fëmijët e mi më pëlqejnë. Edhe gruaja ime dukej sikur po udhëtonim nëpër një rrugë malore spektakolare, në Portin e Vlorës, në kërkim të anijes, e cila do të na çonte në plazhet e gadishullit të Karaburunit dhe në Sazan.

Ne u kthyem në vilën tonë, ku zbritëm për të kërkuar plazhin e fshehtë të vetëm rreth kryqëzimit. Më vonë atë mbrëmje, ne u ulëm në një tarracë prej druri në restorantin e Luçianit në Dhërmi, që kaploi Detin Jon, si dielli i vendosur – bukuria e të cilit la edhe fëmijët në heshtje.

/TheTelegraph

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0