Të rinjtë shqiptarë, të kualifikuar për pozicione pune - Business Magazine Albania

Të rinjtë shqiptarë, të kualifikuar për pozicione pune


Kushtet e punës, niveli i pagave, por dhe ideja e një të ardhmeje të sigurt bëjnë që të rinjtë shqiptar të kërkojnë mundësi punësimi jashtë vendit. Nga ana tjetër krahu i lirë i punës e bën Shqipërinë një vend tërheqës për investitorët e huaj.

Ditën e enjte në Tiranë, Europe Agency dhe drejtuesit e një prej grupimeve më të mëdha të biznesit me bazë në Doha, Qatar, organizuan një seri intervistash me të rinj nga Shqipëria dhe Kosova. Drejtori ekzekutiv i Al Hazm Mall, Z. Mohammed Al Emadi, deklaroi se të rinjtë shqiptar kanë kualifikimin e kërkuar për pozicionet e ndryshme që ofrohen në kompanitë e tyre, duke u shndërruar në bashkëpunëtorë shumë të mirë.

Sipas Ermal Jauri, CEO i Europe Agency, këta të rinj, në pjesën më të madhe, janë të diplomuar çka shton mundësitë e tyre për karrierë jashtë Shqipërisë. Në këtë takim i pranishëm ishte edhe ministri i mirëqenies sociale Blendi Klosi, i cili tha se i sheh këta të rinj si një aset me vlerë, të cilët në një të ardhme do të  kthehen në Shqipëri e do të investojnë dijet dhe të ardhurat e përfituara jashtë vendit.

Kjo është konferenca e dytë e këtij lloji që Europe Agency zhvillon brenda këtij viti me qëllim rritjen e mundësive të punësimit për të rinjtë shqiptar brenda dhe jashtë vendit.

 

burimi: syri.net

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0