Të gjithë jemi fajtorë që i kemi thënë këto gënjeshtra të paktën një herë - Business Magazine Albania

Të gjithë jemi fajtorë që i kemi thënë këto gënjeshtra të paktën një herë

gënjeshtra

Nëse jeni të sinqertë, gënjeshtra është ndoshta një pjesë e madhe e jetës suaj të përditshme. Edhe nëse nuk jeni duke drejtuar një skemë piramidale, pak “gënjeshtra të bardha” ose “të pavërteta” ka të ngjarë të dalin nga goja juaj. Ndonjëherë është për dashamirësi, ndonjëherë nga komoditeti, por sido që të jetë, është një gënjeshtër.

“Do të jem aty për 5 minuta.”

Kur jeni vonë, “5 minuta” mund të nënkuptojë me të vërtetë nga 10 deri në 20 minuta.

“Duhet të takohemi ndonjë ditë!”

Bërja e një bisede të sjellshme kur hasni një koleg, shpesh mund t’ju bëjë të dëshironi të vraponi në drejtimin tjetër, megjithatë për disa arsye ne ndihemi të detyruar të bëjmë sikur duam të takohemi ndonjë ditë, para se të largohemi me shpejtësi. Në fakt ajo ditë nuk vjen kurrë.

“Ky emër tingëllon i njohur.”

Jo, emri i ish të dashurës së shokut tuaj të kolegjit ndoshta nuk tingëllon i njohur, por gjithsesi ndihet mirë të duket sikur e mbani mend.

“Nuk e mora mesazhin tënd.”

Fajësimi i një dështimi në teknologji është një nga truket më të vjetra. E morët mesazhin, thjesht nuk ju tërhoqi vëmendjen.

Lexoni: 10 gënjeshtra që ne gjithmonë i besojmë

“Sa do ta thosha këtë!”

Jo, ju nuk do ta thonit atë gjë të zgjuar që sapo dëgjuat dikë tjetër ta thoshte. Ju thjesht do të dëshironit ta kishit thënë.

“Jam shumë i lodhur.”

Në sipërfaqe, kjo është e vërtetë, të gjithë jemi të lodhur. Megjithatë, është gënjeshtër kur thoni se jeni shumë i rraskapitur për të shkuar në kinema me një mik, por qëndroni zgjuar deri në orën 3 të mëngjesit duke parë video në internet.

“Nuk doja ta bëja!”

Të gjithë kanë bërë diçka të gabuar dhe më pas kemi fajësuar një aksident. Ndoshta provoni një justifikim tjetër herën tjetër që do të kaloni 20 minuta duke hamendësuar fjalëkalimin e të tjerëve, duke lëvizur nëpër fotot e tyre dhe duke i dërguar vetes çdo foto të dyshimtë që ata kanë bërë ndonjëherë.

“Do ta bëj më vonë.”

Po, ndoshta do ta bëni më vonë, por ndoshta edhe më vonë se sa e kishit imagjinuar fillimisht. Mos përdorni gjuhë të paqartë për të mbrojtur dembelizmin tuaj. Nuk po mashtroni askënd.

“Ishte këtu një sekondë më parë …”

Nëse do të ishte atje një sekondë më parë, kërkimi do të përfundonte. Ka më shumë gjasa që të ketë qenë atje dy ditë më parë dhe të jetë zhvendosur që atëherë – ose thjesht keni harruar.

“Kjo është dhurata më e mirë ndonjëherë!”

Një pulovër që nuk është në stilin tuaj, që nuk përshtatet dhe është aq e trashë saqë ndoshta nuk do ta vishni kurrë është “dhurata më e mirë ndonjëherë”? Duhet të jetë një nga ato mrekullitë e Krishtlindjeve për të cilat keni dëgjuar.

“Jam i zënë atë fundjavë”

Është shumë më e lehtë të bësh plane sesa të mbash ato reale. Sidomos nëse me të vërtetë nuk dëshironi.

/wd

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0