Të dhënat janë fuqia e biznesit, përmes tyre arrini sukses


Të dhënat janë fuqia e biznesit, pa to askush nuk është i zgjuar mjaftueshëm. Ato flasin me zë më të lartë se çdo gjë tjetër. Ky ishte fokusi i eventit Smart Data, Smart Decision, i cili u organizua nga Garazh, në ambientet e Coolab.

Rëndësia e mbledhjes dhe organizimit të të dhënave për të arritur suksesin në biznes apo në çdo fushë tjetër ku veprimet aplikohen në bazë të të dhënave, ishte në qendër të diskutimit. I ftuar në event ishte Corey Young, presidenti i kompanisë Mozenda, e cila është një kompani software në Shtetet e Bashkuara.

Gjatë fjalës së tij, Corey prezantoi kompaninë, e cila ishte themeluar në vitin 2007 dhe sipas tij po sillte revolucion në mënyrën sesi bizneset i grumbullojnë dhe i përdorin të dhënat nga interneti. Së fundi, Mozenda ka filluar aktivitetin e saj edhe në Shqipëri. I pranishëm në event ishte edhe menaxheri i kompanisë për Shqipërinë, Mirgen Hoxha, i cila tha se dega e Mozenda-s në Shqipëri synon të bëhet qendër për klientët në Europën Perëndimore.

“Ne nuk jemi të përqendruar vetëm tek aktiviteti me bizneset shqiptare, me disa prej të cilave jemi në bisedime, për të finalizuar punën brenda muajit qershor. Zyrat tona do të shërbejnë si një pikë qendrore për bizneset europiane që duan të punojnë me ne”, u shpreh ai.

“Mozenda i analizon të dhënat në mënyrë të thjeshtë, mjafton të shkosh në website, të shkruash të dhënat dhe duke klikuar opsionet e nevojshme, klienti arrin të organizojë të dhënat. Kjo është ajo që bën kompania jonë”, tha Corey.

Kryefjala e eventit ishte se nëse do të punosh në mënyrë të zgjuar, duhet t’i organizosh të dhënat në mënyrë të tillë. Dy folësit kryesorë, Mirgen Hoxha dhe Corey Young e ilustruan mënyrën sesi Mozenda i organizon të dhënat në mënyrë të zgjuar, me shembuj konkretë.

Nëse keni një zinxhir restorantesh dhe aktiviteti juaj është në rënie, atëherë duhet të mësosh saktësisht arsyen pse po ndodh kjo. Duhet të mblidhni të dhënat për klientët tuaj, frekuentimin e restoranteve në orare të ndryshme të ditës, komentet dhe pakënaqësitë që kanë ata ndaj shërbimit tuaj dhe t’i analizoni të gjitha këto. Pikërisht këtë bën Mozenda. Analizon këto të dhëna, për të ofruar një përgjigje apo zgjidhje konkrete për situatën. Vetëm duke njohur veten përmes të dhënave, bizneset mund të rriten dhe të korrin sukses.

I pyetur nga Business Mag për arsyen pse zgjodhi Shqipërinë si vendin ku do të operonte Mozenda, presidenti i saj Corey u përgjigj: “Ne kishim kohë që dëshironim të zgjeronim aktivitetin tonë në vende të tjera të Europës. Zgjodhëm Shqipërinë sepse është vend i bukur, ka njerëz shumë puntorë, të cilët janë të aftë, të talentuar dhe komunikojnë mirë anglisht. Destinacioni është lehtësisht i aksesueshëm në rrugë ajrore dhe është një treg që ka perspektivë”.

Të dhënat janë fuqia e biznesit, pa to askush nuk është i zgjuar mjaftueshëm. Ato flasin me zë më të lartë se çdo gjë tjetër.

Çdo klient mund t’a përdorë Mozenda-n. Ajo mund t’i analizojë të dhënat në çdo gjuhë. Megjithatë, Mozenda përballet me sfida. Për të sfida kryesore është fakti se website-t po përmirësohen gjithnjë e më shumë dhe duhet të ndjekësh ritmin për të përmbushur kërkesat e klientëve.

Pavarësisht sfidave dhe prolemeve, “Ne duhet të luftojmë derisa të gjejmë një zgjidhje, kur gjërat vështirësohen nuk duhet të heqësh dorë, por duhet të përpiqesh deri në fund”, tha Corey.

Të pranishmit në event diskutuan rreth të dhënave, mënyrës sesi website-t kanë evoluar dhe sesi Mozenda po ndihmon në përmirësimin e klimës së bizneseve.

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale