Të ardhurat e Disney në rrezik pas problemeve me transmetimin - Business Magazine Albania

Të ardhurat e Disney në rrezik pas problemeve me transmetimin

Disney

Disney ka raportuar të ardhurat fiskale të tremujorit të dytë, të cilat mundën vlerësimet e analistëve pas ngushtimit të humbjeve nga transmetimi. Të ardhurat ishin në përputhje me pritjet.

Të ardhurat totale operative të segmentit Disney u rritën me 17% pasi aplikacionet e transmetimit argëtues të Disney, Disney+ dhe Hulu, dolën me fitim në tremujor për herë të parë. Kur kombinohen me ESPN+, bizneset e transmetimit humbën 18 milionë dollarë në tremujor, shumë më e ngushtë se humbja prej 659 milionë dollarësh që divizioni raportoi një vit më parë. Të ardhurat nga transmetimi i argëtimit (duke përjashtuar ESPN+) u rritën 13% në tremujor në 5.64 miliardë dollarë dhe të ardhurat operative ishin 47 milionë dollarë pas një humbje prej 587 milionë dollarësh një vit më parë. Disney kreditoi rritje të abonentëve të Disney+ dhe të ardhura mesatare më të larta për përdorues për fitimet.

Abonentët e Disney+ Core u rritën me më shumë se 6 milionë në tremujorin e dytë në 117.6 milionë klientë globalë. Totali i abonentëve Hulu u rrit me 1% në 50.2 milionë. Abonentët ESPN+ ranë 2% në 24.8 milionë.

Ja çfarë raportoi Disney krahasuar me atë që priste Wall Street, sipas LSEG:

  • Fitimet për aksion: 1,21 dollarë të rregulluara kundrejt 1,10 dollarë cent të pritur
  • Të ardhurat: 22.08 miliardë dollarë kundrejt 22.11 miliardë dollarëve të pritur

“Rezultatet tona u nxitën në një pjesë të madhe nga segmenti ynë i përvojave, si dhe nga biznesi ynë i transmetimit. E rëndësishmja, transmetimi i argëtimit ishte fitimprurës për tremujorin dhe ne mbetemi në rrugën e duhur për të arritur përfitime në bizneset tona të kombinuara të transmetimit në tremujorin e katërt”, ka thënë shefi ekzekutiv i Disney, Bob Iger në një deklaratë.

Të ardhurat nga parqet dhe eksperiencat amerikane u rritën 7% në 5.96 miliardë dollarë dhe shitjet ndërkombëtare u rritën me 29% në 1.52 miliardë dollarë për shkak të rritjes së frekuentimit dhe çmimeve më të larta në Hong Kong Disneyland Resort. Disney raportoi një humbje që i atribuohet kompanisë prej 20 milionë dollarësh, ose 1 cent për aksion, krahasuar me një fitim prej 1.27 miliardë dollarësh, ose 69 cent për aksion në periudhën e një viti më parë. Duke u përshtatur për tarifat e ristrukturimit dhe zhvlerësimit, ndër të tjera, Disney raportoi një fitim prej 1.21 dollarë për aksion.

Biznesi televiziv i Disney vazhdoi të ngecë pasi miliona amerikanë heqin dorë nga TV kabllor çdo vit. Ndërsa të ardhurat e ESPN u rritën 3% në 4.21 miliardë dollarë, të ardhurat operative ranë 9% në 799 milionë dollarë. Të ardhurat më të ulëta nga reklamat, një rënie në abonentët kabllorë dhe kostot më të larta të programimit që i atribuohen Playoff-it çuan në rënie.

Të ardhurat e rrjetit linear në të gjithë portofolin e Disney, duke përjashtuar ESPN, ranë 8% në 2.77 miliardë dollarë. Të ardhurat operative ranë 22% në 752 milionë dollarë. Disney përmendi më pak abonentë dhe një rënie në tarifat e filialeve ndërkombëtare për shkak të uljes së normës së kontratës për rëniet. Rënia e të ardhurave nga reklamat për shkak të “shikueshmërisë mesatare më të ulët” ishte gjithashtu një faktor, ka pohuar Disney.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0