Tashmë dhe stetoskopi bëhet një mjet high tech - Business Magazine Albania

Tashmë dhe stetoskopi bëhet një mjet high tech


Fjala doktor ndoshta iu krijon atë imazhin tipik: një përparse e bardhë, stetoskop dhe ndoshta një kartelë me të dhënat e pacientit. Teknologjia po përpiqet që t’i ndryshoj këto imazhe. Në ditët e sotme mjekët i sheh duke përdorur tablet që ruajnë të dhënat e pacientit në mënyrë elektronike, duke reduktuar kështu koston e letrës dhe gabimet e mundshme të shkrimit me dorë. Por së fundmi një ndryshim ka pësuar dhe stetoskopi i motçëm.

Stetoskopi është një mjet 200 vjeçar, ka ardhur koha që dhe ai të ndryshojë në shekullin e 21.

Kompania Eko Devices ka krijuar një stetoskop dixhital të quajtur Eko Core, i cili zbulon ritmin e zemrës, përdor Bluetooth për të trasmetuar tingujt në një aplikacion në smartphone dhe më pas ruan të dhënat e pacientit në mënyrë elektronike.Të dhënat ruhen dhe mjeku mund t’i rishikojë më vonë rezultatet apo të presë deri në vizitën tuaj të ardhshme për të krahasuar gjendjen.

tashme-dhe-stetoskopi-behet-nje-mjet-high-tech-businessmag

 

Eko Core mund të jetë gjithashtu një mjet i dobishëm për studentët e mjeksisë të cilët duan të mësojnë më shumë për tingujt e brendshëm të trupit të njeriut. “Ky është ndoshta një nga risitë më të rëndësishme që i është bërë stetoskopit të vjetër këto vitet e fundit,” tha për New York Times Dr. Charanjit Rihal, kryetar i ndarjes së sëmundjeve kardiovaskulare në Klinikën Mayo.

Ky investim është më pak i kushtueshëm se EKG-të që përdoren momentalisht dhe potencialisht më i mirë për të kapur në kohë sëmundjet e zemrës.

Eko Core është në shitje për 199 dollarë ose 299 dollarë me një stetoskop të përfshirë në çmim.

/UpStreamDownStream

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0