Përfaqësues të kompanisë bëjnë të ditur se, terreni i Skraparit është sfidues për ndërtimin e gazsjellësit për shkak të thyerjeve të shumta, lartësisë dhe vetë përbërjes gjeologjike. Mikro-tuneli shmang kalimin përmes luginës së Osumit dhe kryqëzimin me një rrugë të sapo-ndërtuar. Kjo është zgjidhja më e përshtatshme për kalimin e këtij segmenti malor duke mbrojtur mjedisin.
Zëvendës Ministri i Infrastrukturës dhe Energjisë, Enis Aliko, theksoi gjatë ceremonisë rëndësinë që ka projekti TAP për ekonominë shqiptare: “Ndërtimi i këtij mikro-tuneli është vepra e parë e këtij lloji në Shqipëri, si pjesë e një investimi kaq të rëndësishme si gazsjellësi TAP. Gjithashtu unë dua të përgëzoj standardet e larta të TAP dhe kontraktorëve të TAP përsa i përket sigurisë teknike në punë.”
Menaxheri i Projektit TAP në Shqipëri, Karl Roberts u shpreh: “TAP është një pjesë shumë e rëndësishme e Korridorit Jugor të Gazit që do të mundësojë gazifikimin e Ballkanit perëndimor dhe do të ofrojë një burim alternativ gazi për Evropën. Mikro-tuneli do të ndërtohet duke përdorur teknologjinë më të fundit duke respektuar mjedisin.”
Mikro-tuneli do të përbëhet nga dy mikro-tunele me gjatësi respektive 560 metra dhe 600 metra dhe do të ketë diametër të brendshëm prej 1.8 metrash. Punimet për përfundimin e mikro-tunelit janë parashikuar që të zgjasin rreth katër muaj dhe do të krijojë rreth 50 vende të reja pune.
Lexoni: https://businessmag.al/sa-ka-ecur-projekti-tap/
Tradita e hapjes së tuneleve e kërkon që makineria e përdorur për hapjen e tunelit të ketë një emër. Nisur nga kjo, TAP ka vendosur që makineria e cila do të hapë mikro-tunelin në Çorovodë të mbajë emrin “Karl Gega”, një prej inxhinierëve më të njohur në infrastrukturën e transportit në Evropë.
Faktet Kryesore për Mikro-Tunelin e TAP në Çorovodë
Mikro-Tuneli
- Gjatësia e përgjithshme e mikro-tunelit është rreth 1.5 km.
- Gjatësia e mikro-tunelit lindor do të jetë 560 metra.
- Gjatësia e mikro-tunelit perëndimor të jetë 600 metra.
- Diametri i brendshëm i mikro-tunelit: 1.8 metra (1’800 mm).
- Përbërja gjeologjike e terrenit përbëhet prej formacioni shkëmbor flishit.
- Punimet parashikohet që të zgjasin rreth 4 muaj, dy muaj për secilin prej mikro-tuneleve, duke punuar me turne gjatë 24 orëve.
- Parashikohet se do të punësohen rreth 50 punëtorë vendas nga Çorovoda.
Makineria për hapjen e mikro-Tunelit
- Emërtimi i makinerisë: “Karl Gega”.
- Tipi i makinerisë: MTBM gjysmë i lëngshëm (slurry MTBM).
- Diametri i gërmimit: 2.2 metra (2’225 mm).
- Pesha totale e makinerisë për hapjen e mikro-tunelit: 74 ton.
- Gjatësia totale e makinerisë për hapjen e mikro-tunelit: 12,5 metra.
- Forca shtytëse/lëvizëse: 1’400 ton.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.