Studimi i Harvardit zbulon 3 pyetjet e "arta" për t'u dukur më i pëlqyeshëm - Business Magazine Albania

Studimi i Harvardit zbulon 3 pyetjet e “arta” për t’u dukur më i pëlqyeshëm

~5 minuta lexim

Sipas një studimi të vitit 2017 të  Harvard, të publikuar në Journal of Personality and Social Psychology, bërja e një pyetjeje dhe më pas bërja e të paktën dy pyetjeve vijuese do të rrisë fakti se sa i pëlqyeshëm jeni tek të tjerët.

Autorët e studimit shkruajnë:

Ne bisedojmë me të tjerët për të mësuar atë që ata dinë, informacionin, historitë, preferencat, idetë, mendimet dhe ndjenjat e tyre si dhe për të ndarë atë që dimë gjatë menaxhimit të perceptimeve të të tjerëve për ne.

Kur bëjmë më shumë pyetje, perceptohemi si më interaktiv, një konstrukt ndërpersonal që kap dëgjimin, mirëkuptimin, vërtetimin dhe kujdesin.

Bëni disa pyetje, dëgjojni me kujdes përgjigjet…dhe njerëzit do t’ju pëlqejnë më shumë, pa pasur nevojë të thuash pothuajse asgjë.

Tingëllon e çuditshme? Jo kur gërmon pak më thellë.

Një studim i vitit 2012 në UC Santa Barbara tregon se afërsisht 40% e të folurit tonë të përditshëm shpenzohet duke u treguar njerëzve të tjerë përvojat tona subjektive. Jo fakte apo udhëzime apo biseda të bazuara në rezultate, të cilat përbëjnë një pjesë tjetër të të folurit tonë të përditshëm, por atë që mendojmë apo ndjejmë.

Për shembull, duke i thënë një kolegu se një afat përfundimi të një pune po afron. Dhe sa të frustruar jeni që vonesat janë një problem i vazhdueshëm. Dhe të lodhur duke telefonuar klientët për t’u thënë atyre se dërgesa e tyre nuk do të arrijë në kohë. Dhe sa të zhgënjyer jeni që njerëzit e tjerë nuk duket se ndajnë zhgënjimin tuaj.

Pse kalojmë një kohë të konsiderueshme duke folur për mendimet dhe ndjenjat tona? Kryesisht, ne nuk mund të bëjmë dot ndryshe: i njëjti studim tregon gjithashtu se të folurit për veten, qoftë personalisht apo në mediat sociale, rrit aktivitetin në rajonet e trurit të lidhura me ndjenjën e shpërblimit dhe kënaqësisë së fituar nga ushqimi, paratë dhe seksi.

Për të parafrazuar kolonel Jessep, ne duam të flasim për veten tonë. Duhet të flasim për veten tonë.

Që do të thotë, kur ndihmoni në mënyrë aktive njerëzit e tjerë të flasin për veten e tyre, ata do t’ju shohin si një bashkëbisedues të shkëlqyer. Ata do të ndihen më mirë për veten e tyre, sepse do të ndihen sikur kujdeseni për ta: Jo vetëm si kolegë, ose punonjës, por si një individ.

Të gjitha këto, nga ana tjetër, do ta ndihmojnë atë person si ju.

Lexo edhe: “Mos i anashkaloni kurrë këto 7 pyetje klasike të intervistës së punës”, thotë CEO dhe eksperti i punësimit prej 22 vitesh

Rregulli i tre pyetjeve

Sipas studimit të Harvardit, bërja e pyetjeve që ndjekin përgjigjet e personit tjetër shkaktojnë dhe përcjellin dëgjim, kuptim dhe kujdes më të madh.

Përgjigjia e pyetësit, nga ana tjetër, ka të ngjarë të bëjë që ai ose ajo të pëlqehet më shumë.

Që do të thotë që ju duhet të bëni një pyetje të parë për një përgjigje ose të jeni të përgatitur të bëni një pyetje tjetër pas pyetjes suaj “përshëndetëse”.

Neglizhimi për të bërë pyetje në tërësi mund të ndodhë sepse njerëzit janë egocentrikë, të përqendruar në shprehjen e mendimeve, ndjenjave dhe besimeve të tyre me pak ose aspak interes për të dëgjuar atë që një person tjetër ka për të thënë. Por, nga ana tjetër, disa njerëz mund të mendojnë të bëjnë pyetje, por mund ta kenë më të lehtë të flasin për veten.

Si të bëni tre pyetje

Le të themi se keni takuar njerëz të rinj. Sapo të mësoni pak rreth tyre, pyesni se si e bëjnë këtë. Ose pse e bëjnë. Ose si ndihen. Ose çfarë u pëlqen në lidhje me të, çfarë mësuan dhe çfarë këshillash mund të kenë.

Ose kur zbuloni se çfarë profesioni bëjnë mund të thoni: “Kjo tingëllon si një punë vërtet e vështirë”.

Sepse puna e gjithsecilit është e vështirë dhe kur e kupton dhe e vërteton këtë fakt, njerëzit hapen natyrshëm dhe flasin për veten e tyre. Bërja e të paktën dy pyetjeve vijuese tregon se ju respektoni përvojat, njohuritë, opinionet e tjetrit, etj. Kjo tregon se i respektoni ata si persona.

Kjo jo vetëm do t’ju bëjë më të pëlqyeshëm, por mund të ndihmojë gjithashtu në ndërtimin e themeleve për një marrëdhënie të mirëfilltë.

Inc 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Inovacioni nuk është produkt i logjikës së qartë por i imagjinatës së lirë.”
— Albert Einstein
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0