Studimi i Harvardit zbulon 3 pyetjet e "arta" për t'u dukur më i pëlqyeshëm - Business Magazine Albania

Studimi i Harvardit zbulon 3 pyetjet e “arta” për t’u dukur më i pëlqyeshëm

Sipas një studimi të vitit 2017 të  Harvard, të publikuar në Journal of Personality and Social Psychology, bërja e një pyetjeje dhe më pas bërja e të paktën dy pyetjeve vijuese do të rrisë fakti se sa i pëlqyeshëm jeni tek të tjerët.

Autorët e studimit shkruajnë:

Ne bisedojmë me të tjerët për të mësuar atë që ata dinë, informacionin, historitë, preferencat, idetë, mendimet dhe ndjenjat e tyre si dhe për të ndarë atë që dimë gjatë menaxhimit të perceptimeve të të tjerëve për ne.

Kur bëjmë më shumë pyetje, perceptohemi si më interaktiv, një konstrukt ndërpersonal që kap dëgjimin, mirëkuptimin, vërtetimin dhe kujdesin.

Bëni disa pyetje, dëgjojni me kujdes përgjigjet…dhe njerëzit do t’ju pëlqejnë më shumë, pa pasur nevojë të thuash pothuajse asgjë.

Tingëllon e çuditshme? Jo kur gërmon pak më thellë.

Një studim i vitit 2012 në UC Santa Barbara tregon se afërsisht 40% e të folurit tonë të përditshëm shpenzohet duke u treguar njerëzve të tjerë përvojat tona subjektive. Jo fakte apo udhëzime apo biseda të bazuara në rezultate, të cilat përbëjnë një pjesë tjetër të të folurit tonë të përditshëm, por atë që mendojmë apo ndjejmë.

Për shembull, duke i thënë një kolegu se një afat përfundimi të një pune po afron. Dhe sa të frustruar jeni që vonesat janë një problem i vazhdueshëm. Dhe të lodhur duke telefonuar klientët për t’u thënë atyre se dërgesa e tyre nuk do të arrijë në kohë. Dhe sa të zhgënjyer jeni që njerëzit e tjerë nuk duket se ndajnë zhgënjimin tuaj.

Pse kalojmë një kohë të konsiderueshme duke folur për mendimet dhe ndjenjat tona? Kryesisht, ne nuk mund të bëjmë dot ndryshe: i njëjti studim tregon gjithashtu se të folurit për veten, qoftë personalisht apo në mediat sociale, rrit aktivitetin në rajonet e trurit të lidhura me ndjenjën e shpërblimit dhe kënaqësisë së fituar nga ushqimi, paratë dhe seksi.

Për të parafrazuar kolonel Jessep, ne duam të flasim për veten tonë. Duhet të flasim për veten tonë.

Që do të thotë, kur ndihmoni në mënyrë aktive njerëzit e tjerë të flasin për veten e tyre, ata do t’ju shohin si një bashkëbisedues të shkëlqyer. Ata do të ndihen më mirë për veten e tyre, sepse do të ndihen sikur kujdeseni për ta: Jo vetëm si kolegë, ose punonjës, por si një individ.

Të gjitha këto, nga ana tjetër, do ta ndihmojnë atë person si ju.

Lexo edhe: “Mos i anashkaloni kurrë këto 7 pyetje klasike të intervistës së punës”, thotë CEO dhe eksperti i punësimit prej 22 vitesh

Rregulli i tre pyetjeve

Sipas studimit të Harvardit, bërja e pyetjeve që ndjekin përgjigjet e personit tjetër shkaktojnë dhe përcjellin dëgjim, kuptim dhe kujdes më të madh.

Përgjigjia e pyetësit, nga ana tjetër, ka të ngjarë të bëjë që ai ose ajo të pëlqehet më shumë.

Që do të thotë që ju duhet të bëni një pyetje të parë për një përgjigje ose të jeni të përgatitur të bëni një pyetje tjetër pas pyetjes suaj “përshëndetëse”.

Neglizhimi për të bërë pyetje në tërësi mund të ndodhë sepse njerëzit janë egocentrikë, të përqendruar në shprehjen e mendimeve, ndjenjave dhe besimeve të tyre me pak ose aspak interes për të dëgjuar atë që një person tjetër ka për të thënë. Por, nga ana tjetër, disa njerëz mund të mendojnë të bëjnë pyetje, por mund ta kenë më të lehtë të flasin për veten.

Si të bëni tre pyetje

Le të themi se keni takuar njerëz të rinj. Sapo të mësoni pak rreth tyre, pyesni se si e bëjnë këtë. Ose pse e bëjnë. Ose si ndihen. Ose çfarë u pëlqen në lidhje me të, çfarë mësuan dhe çfarë këshillash mund të kenë.

Ose kur zbuloni se çfarë profesioni bëjnë mund të thoni: “Kjo tingëllon si një punë vërtet e vështirë”.

Sepse puna e gjithsecilit është e vështirë dhe kur e kupton dhe e vërteton këtë fakt, njerëzit hapen natyrshëm dhe flasin për veten e tyre. Bërja e të paktën dy pyetjeve vijuese tregon se ju respektoni përvojat, njohuritë, opinionet e tjetrit, etj. Kjo tregon se i respektoni ata si persona.

Kjo jo vetëm do t’ju bëjë më të pëlqyeshëm, por mund të ndihmojë gjithashtu në ndërtimin e themeleve për një marrëdhënie të mirëfilltë.

Inc 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0