Strategjitë për ballafaqimin me pasigurinë ekonomike: Investimi në rritje apo reduktimi i kostove - Business Magazine Albania

Strategjitë për ballafaqimin me pasigurinë ekonomike: Investimi në rritje apo reduktimi i kostove

Strategji ekonomike

Sipërmarrësit janë të zënë me planifikimin, projektimin dhe shikimin në të ardhmen. Ka vendime të panumërta për t’u marrë, por një nga më të rëndësishmet është se çfarë strategjie do të ndjekë kompania, është një vit rritjeje apo status “quo” (gjendje ekzistuese)?

Drejtorët ekzekutivë të kompanive me shumë rritje e shikojnë botën ndryshe, kushtet e jashtme janë një konsideratë, jo një forcë shtytëse, sepse kompanitë e lulëzuara ndërtojnë strategjitë e tyre rreth arritjes në maja. Kur pasiguria turbullon vendimmarrjen, ka shumë presion për t’u kthyer në uljen e kostove.

Realiteti është: Nuk ka rëndësi nëse një recesion po afrohet, një kompani në kategorinë tuaj do të jetë nr. 1 në të ardhura këtë vit pavarësisht asaj që ndodh. 

Riinvestim që përputhet me rritjen

Kompanitë ambicioze e dinë se ulja e kostove nuk ka çuar kurrë në rritje. Mund të rrisë rentabilitetin, por kjo është një strategji tjetër. Strategjitë e rritjes kërkojnë investime. Por CEO-të me rritje të lartë e dinë se, kompanitë në modalitetin e rritjes së lartë funksionojnë duke e ditur se çdo dollar që investojnë ka një kthim, sepse ata investojnë në vendet e duhura për rritje. Kompanitë e lulëzuara lidhin investimet me rritjen. Ata shpenzojnë para për marketing, shitje dhe PR, sepse këto janë levat që tërhiqen kur jeni duke u rritur ose dëshironi të rriteni.  Nëse doni të jeni mbizotërues, duhet ta zgjasni atë buxhet dhe kjo mund të nënkuptojë heqjen dorë nga një përfitim në një afat të shkurtër. Të gjithë e duan një fitues, qëllimi është të jesh fitues në sytë e palëve të interesuara që të çojnë drejt qëllimit tënd përfundimtar.

Mbështetni fuqishëm procesin e tyre të shitjes

Nuk ka rëndësi nëse i shet bizneseve apo konsumatorëve. Jo të gjitha aktivitetet e shitjes kanë një linjë të drejtpërdrejtë me një shitje. Ajo që çon në shitje është ekspozimi i qëndrueshëm dhe ndërtimi i marrëdhënieve. Marrëdhëniet janë një diferencues në vendet e sotme të mbushura me njerëz, shumë konkurrues.  Fillimi i një biznesi nuk ka qenë kurrë më i lehtë. Shitësit ose kanalet e shitjeve kanë nevojë për shikueshmëri dhe kanë nevojë për një arsye për t’u angazhuar dhe për të filluar një bisedë me blerësit e mundshëm. Nëse çdo diskutim fillon me: “ne kemi një marrëveshje për ju”, atëherë ju po i kushtëzoni blerësit tuaj që të presin një shitje për të blerë. Kjo nuk është një taktikë fituese, nëse nuk mund ta fitoni garën deri në fund. Pozicionimi juaj në treg dikton se si ju mbështesni ekipin tuaj të shitjeve dhe iniciativat e shitjeve. Nëse dëshironi të jeni nr. 1, duhet të jeni më të besuarit dhe më të dukshëm, ndaj ndani buxhetin tuaj të marketingut duke pasur parasysh këtë ndarje.

Ndiqni metrikat e suksesit 

Të gjithë ndjekin të ardhurat dhe përfitimin. Por kompanitë në modalitetin e rritjes ndjekin KPI-të që u japin atyre njohuri për besimin dhe arritjen. Kompanitë e lulëzuara vlerësojnë arritjen dhe reputacionin e tyre së bashku.

KPI-të e besimit duhet të jenë një ndërtim i qëndrueshëm me dallime të dukshme gjatë vitit.

KPI-të e besimit mund të jenë:

  • Vizita direkte në website
  • Përmendjet e markave
  • Shoqatat e markave, sa të besueshme janë markat e tjera me të cilat shoqëroheni
  • Të ardhurat për klient të ri
  • Kthimi në shpenzimet e reklamave (ROAS)

KPI-të e ndërgjegjësimit janë të rëndësishëm, sepse ekspozimi ka rëndësi.

KPI-të e ndërgjegjësimit mund të jenë:

  • Përshtypjet
  • Drejtimet në hyrje
  • Arritje (reklama, përmendje mediash, media sociale)

Drejtorët e Rritjes ndjekin këto metrika me kalimin e kohës. Monitorimi me kalimin e kohës është thelbësor, sepse rritja është si një tren. Ai lëviz ngadalë në fillim, por sapo fillon të krijojë avull, shpejtësia e rritjes ndodh më shpejt, duke supozuar se ju vazhdoni të ushqeni rritjen.

Është një ide radikale të injorosh faktorët e jashtëm, por kjo është pikërisht ajo që bëjnë CEO-t e kompanive ambicioze për t’u rritur. Mënyra e rritjes nuk është një mënyrë jetese. CEO-t investojnë, matin dhe qëndrojnë në rrugën e rritjes, e bëjnë këtë me fokusim në kontrollin e faktorëve që mund të kontrollojnë.

 

entrepreneur.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0