Strategjitë e marketingut që duhet të përdorë një startup për të arritur sukses

Strategjitë e marketingut që duhet të përdorë një startup për të arritur sukses


Marketingu është thelbësor për të gjitha bizneset, por akoma dhe më i rëndësishëm për startup-et. Nëse njerëzit nuk e njohin startup-in tuaj dhe produktet që ai ofron, ata ndoshta nuk do t’i blejnë produktet apo shërbimet tuaja.

Konsiderojini këto pesë strategji për të promovuar biznesin tuaj dhe për të gjeneruar më shumë shitje.

Dërgo email-e
Kjo është një strategji e rëndësishme për të tërhequr klientë për startup-in tuaj pa kosto. Mjafton të siguroni adresat e email të klientëve dhe në këtë mënyrë mund t’ju dërgoni email-e për të promovuar startup-in tuaj. Nëse keni një website për startup-in, përgatisni gjithashtu një newsletter me formularin e regjistrimit në të. Çelësi është që email-et tuaja nuk duhet të kenë përmbajtje komerciale, por duhen të jenë të ndryshme me materiale plotësusese si guida, artikuj Si të…, video dhe grafika informuese. Nëse dërgoni vetëm email-e reklamuese, njerëzit nuk do të duan të marrin më newsleter-in tuaj.

Sponsorizo një event
Pronarët e bizneseve mund të sponsorizojnë evente që lidhen me veprimtarinë e tyre dhe atë çfarë ata ofrojnë. Nëse startup-i juaj është një aplikacion për shëndetin apo mirëqenien, ju mund të sponsorizoni maratona dhe gara vrapi 5 km apo 10 km. Nëse startup-i juaj shet software anti-virus, ndoshta ju mund të sponsorizoni evente për sigurinë kibernetike apo teknologjinë e informacionit (IT).

Nis një blog
Blogging është një strategji e fuqishme që mund të ndihmojë startup-in tuaj të arrijë audiencën e kërkuar. Bizneset që kanë një blog gjenerojnë 126% më shumë vëmendje sesa konkurrentët e tjerë që nuk kanë blogje. Me një blog, ju mund të tërhiqni më shumë trafik organik në faqen tuaj. Sekreti për krijimin e një blogu efektiv është publikimi i përmbajtjeve që audienca juaj dëshiron të lexojë. Nëse përmbajtja është e vlefshme dhe ja vlen të lexohet, motorri i kërkimit do t’ju shpërblejë duke e renditur blogun tuaj të parin në rezultatet e kërkimit. Në këtë mënyrë më shumë vizitorë do të drejtohen në faqe.

Lexo: 7 trendet e marketingut dhe mediave sociale për 2020

Posto në Mediat Sociale
Statistikat tregojnë se më shumë se 2.4 miliardë njerëz i përdorin rrjetet sociale, ndaj është e rëndësishme ta përdorni këtë kanal në marketimin e startup-it tuaj. Kur prezenca e biznesit tuaj në rrjetet sociale rritet, më shumë njerëz do ta shohin dhe do ta njohin atë. Gjithashtu më Facebook Ads, ju mund të krijoni reklama që shfaqen në profilin e përdoruesve.

Përdor reklamat me pagesë të kërkimit
Kërkimi i paguar është bërë një kanal shumë i përhapur për startup-et. Ai i lejon pronarët e bizneseve të blejnë trafik të targetuar nga motorët e kërkimit si Google dhe Bing. Google AdWords dhe Bing Ads janë dy nga rrjetet më të mira të kërkimit, të cilët mundësojnë targetimin me fjalë kyçe me metodë pagese lekë-për-klikim. Duke përdorur njërën nga këto rrjete, mund të krijoni reklama me porosi për startup-in tuaj të cilat do të shfaqen në rezultatet e kërkimit kur dikush kërkon për një fjalë kyçe që lidhet me biznesin tuaj.

Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0