"Stop Z", fushata e marketingut ukrainase për të hequr shkronjën Z ​​nga logot e botës - Business Magazine Albania

“Stop Z”, fushata e marketingut ukrainase për të hequr shkronjën Z ​​nga logot e botës

"Stop Z"

A mund ta imagjinoni se si do të dukej logoja e Amazon pa një Z? Një agjenci ukrainase po u kërkon markave të mëdha të ndalojnë përdorimin e fontit në logot e tyre derisa të përfundojë lufta.

Shkronja Z është bërë një simbol i mbështetjes për Vladimir Putinin dhe pushtimin e Ukrainës. Meqenëse autokolonat e para ruse iu afruan territorit ukrainas, automjetet ishin zbukuruar me një Z. Simboli, grafikisht i thjeshtë, supozohet se filloi të përdorej për të identifikuar zjarrin miqësor, por më vonë u bë pjesë e një diskursi ideologjik kur u përdor nga rrëfimet zyrtare të Kremlinit, pavarësisht se Z nuk është pjesë e alfabetit cirilik. Ata që mbështesin Putinin filluan ta përdorin atë Z dhe sot mund të shihet në stacionet e autobusëve, në murale, mbishkrime në rrugë dhe në uniformat e atletëve rusë, si Evgeny Ryov, notari që humbi një sponsor për veshjen e simbolit.

Lexoni: Rusia akuzon SHBA-në për drejtimin e një fushate masive kibernetike

Larg ozit dhe çekiçit dhe konotacionit të tij socialist, Z është një simbol i freskët dhe i fuqishëm që ka fituar ndjekës deri në atë pikë sa që ka dyqane në Rusi që shesin bluza dhe postera me Z.

Si një masë për të komunikuar mohimin e pushtimit rus, një agjenci krijuese në Ukrainë ka nisur një iniciativë agresive: hiqni shkronjën Z ​​nga logot e markave të mëdha që e përdorin atë, derisa lufta të përfundojë. Nisma e quajtur “Stop Z” u nis nga Nebo , një agjenci krijuese me bazë në Kiev. Në faqen e tij ka një manifest që shpjegon projektin: “Z është vdekja e fëmijëve, grave dhe të moshuarve ukrainas. Z janë qytetet e shkatërruara dhe centralet bërthamore të kapur. Z është uri, ngacmim dhe sulme. Z në një gënjeshtër të re. Z është svastika e re. Z është Rusia, e cila ringjalli fashizmin në Europë”.

Më pas vjen thirrja për markat e mëdha që të ndalojnë përdorimin e Z në logot e tyre dhe ta zëvendësojnë atë me një numër 3 (me ngjyrat e Ukrainës). Në faqe mund të shihni shembuj të logove të Amazon, Zara, Jay-Z dhe Harper’s Bazaar me këtë propozim grafik.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0