"Stop Z", fushata e marketingut ukrainase për të hequr shkronjën Z ​​nga logot e botës - Business Magazine Albania

“Stop Z”, fushata e marketingut ukrainase për të hequr shkronjën Z ​​nga logot e botës

"Stop Z"

A mund ta imagjinoni se si do të dukej logoja e Amazon pa një Z? Një agjenci ukrainase po u kërkon markave të mëdha të ndalojnë përdorimin e fontit në logot e tyre derisa të përfundojë lufta.

Shkronja Z është bërë një simbol i mbështetjes për Vladimir Putinin dhe pushtimin e Ukrainës. Meqenëse autokolonat e para ruse iu afruan territorit ukrainas, automjetet ishin zbukuruar me një Z. Simboli, grafikisht i thjeshtë, supozohet se filloi të përdorej për të identifikuar zjarrin miqësor, por më vonë u bë pjesë e një diskursi ideologjik kur u përdor nga rrëfimet zyrtare të Kremlinit, pavarësisht se Z nuk është pjesë e alfabetit cirilik. Ata që mbështesin Putinin filluan ta përdorin atë Z dhe sot mund të shihet në stacionet e autobusëve, në murale, mbishkrime në rrugë dhe në uniformat e atletëve rusë, si Evgeny Ryov, notari që humbi një sponsor për veshjen e simbolit.

Lexoni: Rusia akuzon SHBA-në për drejtimin e një fushate masive kibernetike

Larg ozit dhe çekiçit dhe konotacionit të tij socialist, Z është një simbol i freskët dhe i fuqishëm që ka fituar ndjekës deri në atë pikë sa që ka dyqane në Rusi që shesin bluza dhe postera me Z.

Si një masë për të komunikuar mohimin e pushtimit rus, një agjenci krijuese në Ukrainë ka nisur një iniciativë agresive: hiqni shkronjën Z ​​nga logot e markave të mëdha që e përdorin atë, derisa lufta të përfundojë. Nisma e quajtur “Stop Z” u nis nga Nebo , një agjenci krijuese me bazë në Kiev. Në faqen e tij ka një manifest që shpjegon projektin: “Z është vdekja e fëmijëve, grave dhe të moshuarve ukrainas. Z janë qytetet e shkatërruara dhe centralet bërthamore të kapur. Z është uri, ngacmim dhe sulme. Z në një gënjeshtër të re. Z është svastika e re. Z është Rusia, e cila ringjalli fashizmin në Europë”.

Më pas vjen thirrja për markat e mëdha që të ndalojnë përdorimin e Z në logot e tyre dhe ta zëvendësojnë atë me një numër 3 (me ngjyrat e Ukrainës). Në faqe mund të shihni shembuj të logove të Amazon, Zara, Jay-Z dhe Harper’s Bazaar me këtë propozim grafik.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0