‘Steve Jobs’ është një kompani italiane dhe Apple nuk mund të bëjë asgjë për këtë


Pas shumë betejave ligjore, vëllezërit Vincenzo dhe Giacomo Barbato ja kanë dalë të fitojnë betejën kundër Apple, duke fituar dhe të drejtën për ta quajtur kompaninë e tyre “Steve Jobs”.

Debati filloi në vitin 2012, kur dy vëllezërit vunë re se Apple nuk e kishte pëdorur askund emrin e Jobs. Dyshja ishte në fillimet e një procesi për të krijuar një kompani me veshje dhe aksesorë dhe vendosën që “Steve Jobs” do të ishte emri perfekt për markën e tyre.

Apple, siç pritej, i paditi vëllezërit për emrin e markës. Por sipas burimeve të ndryshme flitet se gjigandi ka humbur në gjykatë përballë vëllezërve duke mos e mbrojtur logon Steve Jobs.

Dyshja është e vendosur të vazhdojë të punojë me produktet nën markën ‘Steve Jobs’, duke përfshirë çanta, bluza, xhinse dhe aksesorë të tjerë të modës. Në një intervistë me Business Insider Italia, vëllezërit përmendin se qëllimi i markës Steve Jobs është që me kalimin e kohës të tregëtoj paisje elektronike, pra një ditë, mund të jetë një telefon ‘Steve Jobs’ që konkurron në markën Apple të krijuar nga vet Jobs.

/TheVerge

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0