Startup i shpërndarjes së ushqimeve, Getir, ka njoftuar se do largohet nga tregjet ndërkombëtare, duke përfshirë Mbretërinë e Bashkuar, Gjermaninë, Holandën dhe SHBA-në, duke shënuar një pengesë të madhe për industrinë e dikurshme të ushqimeve në internet.
Firma me bazë në Stamboll, Turqi, ka pohuar në një deklaratë se po tërhiqet nga tregjet e saj amerikane dhe evropiane dhe tani do të ripërqendrojë burimet e saj financiare në Turqi.
Kompania është shprehur se: “Getir shpreh vlerësimin e sinqertë për përkushtimin dhe punën e palodhur të të gjithë punonjësve të saj në Mbretërinë e Bashkuar, Gjermani, Holandë dhe SHBA”.
Getir ishte një nga kompanitë më të reklamuara të ofrimit të ushqimeve në internet në kulmin e pandemisë Covid-19 në 2020 dhe 2021, kur njerëzit në mbarë botën u dyndën drejt shërbimeve online për blerjet e tyre.
Kompania, e cila u themelua në vitin 2015, ka mbledhur 1.8 miliardë dollarë deri më sot. Getir mblodhi 768 milionë dollarë nga kjo shumë në vitin 2022, me një vlerësim shumë të lartë prej 11.8 miliardë dollarësh. Që atëherë, vlerësimi i Getir është ulur ndjeshëm, me kompaninë që thuhet se ka parë miliarda dollarë të fshirë nga vlera e saj e tregut.
Sipas një raporti të Financial Times të shtatorit 2023, duke cituar burime të paidentifikuara të njohura me këtë çështje, Getir ka mbledhur fonde nga mbështetësit kryesorë, duke përfshirë Mubadala, G Squared dhe ish-partnerin e Sequoia Capital, Michael Moritz, në një vlerësim prej 2.5 miliardë dollarësh.
Biznesi i Getir-it, dhe të tjerë si ai, mbështeten në një model ku sendet ushqimore janë të mbushura në të ashtuquajturat “dyqane të errëta” lokale të vendosura rreth një qyteti të madh në pika që janë afër zonave me një popullsi të dendur urbane.
Produktet ushqimore do të paketoheshin nga stafi në dyqanet e Getir dhe më pas do të dorëzoheshin nga flota e shoferëve brenda pak minutash për jo më shumë se 10 minuta.
Gorillas, një tjetër kompani e dërgesave ushqimore me një model të ngjashëm me atë të Getir, u përball me vështirësi financiare në vitin 2022 kur normat e larta të interesit dhe inflacioni në rritje ushtronin presion mbi biznesin e saj. Marka u ble nga Getir në dhjetor 2022 për 1.2 miliardë dollarë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.