Startup-i finlandez Varjo prodhon headset-in e ri "mixed-reality" - Business Magazine Albania

Startup-i finlandez Varjo prodhon headset-in e ri “mixed-reality”

Startup-i finlandez lançoi të hënën headset-in e tij VR më të fundit, XR-4, një produkt që shpreson t’ua shesë firmave të ndërmarrjeve të mëdha. Seti , i cili  fillon me një çmim prej 3,990 dollarë, janë të ngjashme me ato të Meta, Apple dhe Microsoft.

Kjo risi vjen pasi kompani të ndryshme të mëdha të teknologjisë po bëjnë baste të mëdha për realitetin virtual, një hapësirë ​​që ata e shohin të shërbejë si ndryshimi tjetër i madh për teknologjinë, me një ndikim të një shkalle të ngjashme me atë të shpikjes së internetit ose telefonit celular.

Ndryshe nga ofertat e konsumatorëve nga kompani të tilla si Meta, seti  e Varjos janë të destinuara për rastet e përdorimit të ndërmarrjeve.

Seti XR-4 kanë dy ekrane 4K dhe një fushë shikimi 50% më të gjerë në krahasim me pajisjet e gjeneratës së mëparshme. Ai gjithashtu vjen me ekrane më të ndritshëm dhe një gamë më të gjerë ngjyrash se pajisjet e mëparshme. XR-4 gjithashtu ka dy kamera 20 megapiksel në pjesën e përparme për të mundësuar të ashtuquajturin realitet të përzier. Këtu përdoruesi mund të shohë botën përreth tij përmes lenteve aktuale të ngulitura në kufje, në krahasim me zhytjen plotësisht në një botë virtuale. Është e ngjashme me atë që ofron Meta në kufjet e saj dhe atë që Apple planifikon të përfshijë në Vision Pro.

XR-4 vjen gjithashtu me sensorë të dritës së ambientit dhe lidar të përmirësuar, një metodë për përcaktimin e diapazonit dhe sipërfaqeve duke përdorur skanimin me lazer 3D. Kjo është e rëndësishme për t’u siguruar që përdoruesit mund të përjetojnë mjedise të realitetit virtual dhe të shtuar kur mbajnë kufjet. XR-4 gjithashtu mbështet audio hapësinore 3D të integruar dhe ka mikrofon për anulimin e zhurmës dhe altoparlantë të integruar. Ai ka gjurmimin brenda-jashtë dhe kontrollorët e vetë Varjos, të cilët lejojnë një përdorues të lundrojë në mjediset digjitale dhe fizike.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0