Spotify pranon “dështimin”. Heq nga shërbimet e saj lojën interaktive të “kuizit muzikor” - Business Magazine Albania

Spotify pranon “dështimin”. Heq nga shërbimet e saj lojën interaktive të “kuizit muzikor”

Spotify ka njoftuar se do të heqë Heardle  nga shërbimet e saj – lojën interaktive të quizz-it muzikor frymëzuar nga Wordle.

Heardle luan një pjesë të shkurtër të një kënge misterioze dhe sfidon përdoruesit që të marrin me mend këngën sa më shpejt që të jetë e mundur.

“Pas shqyrtimit të kujdesshëm, ne kemi marrë vendimin e vështirë për t’i thënë lamtumirë,” tha një zëdhënës.

Spotify shtoi se do të “përqendrojë përpjekjet në veçori të tjera për zbulimin e muzikës”.

Kur e bleu lojën vitin e kaluar, shërbimi i transmetimit të muzikës donte që ajo të ishte “një mjet për zbulimin muzikor”. Por fansat filluan të ankoheshin shpejt, me çështjet rreth aksesit të aplikacioneve dhe statistikave të lojërave që nuk lëviznin si disa nga problemet.

Ashtu si Wordle, loja është bërë një zakon i përditshëm për shumë adhurues të muzikës.

Lexo edhe: Spotify vendos një tjetër “gur” në murin e arritjeve. Platforma muzikore vijon të dominojë industrinë

Statistikat nga SimilarËeb sugjerojnë se 41 milionë njerëz kanë vizituar faqen e internetit të Heardle përpara se të blihej.

Por këto shifra filluan të bien.

Pra, çfarë shkoi keq?

Daryl Baxter, një autor dhe gazetar i teknologjisë në iMore, thotë se nuk u befasua kur pa Heardle që ikën nga tregu.

Ai mendon se vendimi fillestar ishte “një blerje paniku” dhe i frymëzuar nga Neë York Times që bleu Ëordle në janar 2022.

“Ata e panë atë ndoshta si gjënë tjetër të madhe, dhe për fat të keq ajo dështoi,” thotë ai për Neësbeat.

Sipas Daryl, një nga arsyet pse nuk funksionon mund të jetë me mënyrën se si funksionon – ose jo – me aplikacionin Spotify.

“Heardle nuk është integruar mjaft mirë në vetë [Spotify], kështu që nuk mund të konkurrosh me miqtë. Duhet të përdorësh ueb-in [për të hyrë në të]. / BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0