Spotify pranon “dështimin”. Heq nga shërbimet e saj lojën interaktive të “kuizit muzikor” - Business Magazine Albania

Spotify pranon “dështimin”. Heq nga shërbimet e saj lojën interaktive të “kuizit muzikor”

Spotify ka njoftuar se do të heqë Heardle  nga shërbimet e saj – lojën interaktive të quizz-it muzikor frymëzuar nga Wordle.

Heardle luan një pjesë të shkurtër të një kënge misterioze dhe sfidon përdoruesit që të marrin me mend këngën sa më shpejt që të jetë e mundur.

“Pas shqyrtimit të kujdesshëm, ne kemi marrë vendimin e vështirë për t’i thënë lamtumirë,” tha një zëdhënës.

Spotify shtoi se do të “përqendrojë përpjekjet në veçori të tjera për zbulimin e muzikës”.

Kur e bleu lojën vitin e kaluar, shërbimi i transmetimit të muzikës donte që ajo të ishte “një mjet për zbulimin muzikor”. Por fansat filluan të ankoheshin shpejt, me çështjet rreth aksesit të aplikacioneve dhe statistikave të lojërave që nuk lëviznin si disa nga problemet.

Ashtu si Wordle, loja është bërë një zakon i përditshëm për shumë adhurues të muzikës.

Lexo edhe: Spotify vendos një tjetër “gur” në murin e arritjeve. Platforma muzikore vijon të dominojë industrinë

Statistikat nga SimilarËeb sugjerojnë se 41 milionë njerëz kanë vizituar faqen e internetit të Heardle përpara se të blihej.

Por këto shifra filluan të bien.

Pra, çfarë shkoi keq?

Daryl Baxter, një autor dhe gazetar i teknologjisë në iMore, thotë se nuk u befasua kur pa Heardle që ikën nga tregu.

Ai mendon se vendimi fillestar ishte “një blerje paniku” dhe i frymëzuar nga Neë York Times që bleu Ëordle në janar 2022.

“Ata e panë atë ndoshta si gjënë tjetër të madhe, dhe për fat të keq ajo dështoi,” thotë ai për Neësbeat.

Sipas Daryl, një nga arsyet pse nuk funksionon mund të jetë me mënyrën se si funksionon – ose jo – me aplikacionin Spotify.

“Heardle nuk është integruar mjaft mirë në vetë [Spotify], kështu që nuk mund të konkurrosh me miqtë. Duhet të përdorësh ueb-in [për të hyrë në të]. / BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0