Spanja me rregullore të re për infuencuesit që reklamojnë kriptomonedha - Business Magazine Albania

Spanja me rregullore të re për infuencuesit që reklamojnë kriptomonedha

Spanja ka shpallur rregulla të reja për mënyrën sesi influencuesit e mediave sociale dhe individët e tjerë mund të reklamojnë asetet e kriptomonedhave, raporton Reuters. Duke filluar nga muaji i ardhshëm, Komisioni Kombëtar Spanjoll i Tregut të Letrave me Vlerë (CNMV) do t’u kërkojë individëve dhe kompanive që ta njoftojnë atë të paktën 10 ditë përpara se të kryejnë fushata për asetet kripto.

Rregullat hyjnë në fuqi për influencuesit me më shumë se 100,000 ndjekës, të cilët paguhen për të promovuar kriptomonedhat, një praktikë që ka tërhequr kritika dhe madje edhe padi në mbarë botën.

Sipas Reuters, reklamuesit e kriptomonedhave do të duhet të zbulojnë përmbajtjen e fushatave të tyre të ardhshme në CNMV dhe ata duhet të përfshijnë paralajmërime për rreziqet e asaj që po shesin. Rregullat janë krijuar për të lejuar CNMV të monitorojë ekosistemin e marketingut rreth aseteve të kriptomonedhave dhe të sigurohet që audienca të jetë e vetëdijshme për rreziqet.

Lexo edhe: Kim Kardashian dhe të famshëm të tjerë akuzohen për mashtrim në tregun e kriptomonedhave

CNMV ka përdorur mediat sociale për të paralajmëruar rreziqe të reklamimit të kriptomonedhave. Në nëntor, Komisioni iu përgjigj një postimi në Twitter nga futbollisti Andrés Iniesta pasi ai promovoi shkëmbimin e kriptomonedhave Binance, duke e paralajmëruar atë se “kriptoasetet, duke qenë produkte të parregulluara, mbartin disa rreziqe të rëndësishme”. (Ishte e paqartë nëse Iniesta ishte paguar për promovimin e kësaj kriptomonedhe.)

Kriptomondhat dhe reklamimi i tyre në mediat sociale janë të dyja fusha me paqartësi të konsiderueshme rregullatore dhe kombinimi ndonjëherë  ka rezultuar probematik. Rregullat e reja të CNMV nuk do t’i ndalojnë influencuesit që t’u flasin ndjekësve të tyre për kriptomonedhat, por ata do ta lejojnë agjencinë të monitorojë më afër se çfarë ofrohet saktësisht.

theverge 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0