Sony zbulon se sa do të kushtojë PlayStation 5

Sony zbulon se sa do të kushtojë PlayStation 5

PlayStation 5

Pas disa ngacmimesh dhe mini-eventesh, Sony më në fund zbuloi çmimin e PlayStation 5 të shumëpritur.

Kushton 499 dollarë, duke e vendosur atë përballë rivalit të saj, Xbox Series X të Microsoft-it, i cili po ashtu do të kushtojë 499 dollarë.

PS5 do të dalë në treg më 12 nëntor në Shtetet e Bashkuara, Japoni, Kanada, Meksikë, Australi, Zelandën e Re dhe Korenë e Jugut. Për vendet e tjera, do të dalë më 19 nëntor. Sony tha se data e lançimit së Kinës është ende “nën hulumtim”.

Lexoni: Gjithçka që Apple zbuloi në eventin e saj në Shtator

Xbox Series X do të dalë më 10 nëntor, duke u hedhur në treg dy ditë të plota para PS5. Microsoft po shet edhe një Seri S më të lirë për 299 dollarë.

Carolina Milanesi, një analiste e teknologjisë në firmën kërkimore Creative Strategies, tha se ndryshimi në datat e lançimit të pajisjeve rivale nuk do të bëjë shumë ndryshim në shitje.

“Unë mendoj se njerëzit janë mjaft të vendosur në cilin kamp ndodhen. “Është si tregu i smartphone-ve ose PC-ve. Ju jeni ose përdorues i Android ose iPhone”.

Sa i përket dizajnit, PS5 do të ketë tastierë të bardhë me shkëlqim me një zbukurim të zi. Ai është i gjatë dhe duket të jetë më i hollë se Xbox Series X. Një telekomandë (30 dollarë), një aparat fotografik (60 dollarë) dhe kufje (100 dollarë) do të ofrohen si aksesorë shtesë. Sony tashmë ka hapur porositë paraprake për të zgjedhur klientët që mund të aplikojnë për një ftesë në website-n e saj.

Drejtori i kërkimit të lojërave të Ampere Analysis, Piers Harding-Rolls parashikon që Sony do të shesë përsëri më shumë sesa Microsoft, duke arritur 67 milionë konsola PS5 të shitura deri në fund të vitit 2024, krahasuar me rreth 44 milionë për Serinë X. Vlerësimet e tij bazohen në të dhënat e mëparshme të shitjeve dhe dhe strategjitë e marketingut të Microsoft dhe Sony.

Ndërsa i afrohemi nëntorit, konkurrenca midis dy kompanive po bëhet e ashpër.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0