Sony ka lajmëruar planet e zhvillimit të një roboti që është i ndjeshëm dhe mund të lidhet emocionalisht me konsumatorin.
Drejtori ekzekutiv i kompanisë, Kazuo Hirai nuk ka dhënë shumë detaje mbi robotin, mirëpo ka thënë se do të propozoj modele biznesi të reja për të integruar pjesën hardverike me atë softuerike, për të sjellur përvojën e ndjenjavë në pajisjen e ardhshme.
Sony është duke u rishfaqur në tregun e robotikës, pas rritjes së fundit të konkurrencës në tregjet aziatike.
Në ndërkohë, edhe kompanitë tjera japoneze kanë pretenduar lansimin e robotëve me ‘ndjenja’, si për shembull roboti SpotMini i lansuar nga Boston Dynamics që ka sens humori.
Hirai poashtu ka lajmëruar se realiteti virtual do të jetë një tjetër segment ku Sony do të debutoj me pajisjet e ardhshme.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.