Sony vjen me një robot që mund të lidhet emocionalisht me ju - Business Magazine Albania

Sony vjen me një robot që mund të lidhet emocionalisht me ju


Sony ka lajmëruar planet e zhvillimit të një roboti që është i ndjeshëm dhe mund të lidhet emocionalisht me konsumatorin.

Drejtori ekzekutiv i kompanisë, Kazuo Hirai nuk ka dhënë shumë detaje mbi robotin, mirëpo ka thënë se do të propozoj modele biznesi të reja për të integruar pjesën hardverike me atë softuerike, për të sjellur përvojën e ndjenjavë në pajisjen e ardhshme.

Sony është duke u rishfaqur në tregun e robotikës, pas rritjes së fundit të konkurrencës në tregjet aziatike.

Në ndërkohë, edhe kompanitë tjera japoneze kanë pretenduar lansimin e robotëve me ‘ndjenja’, si për shembull roboti SpotMini i lansuar nga Boston Dynamics që ka sens humori.

Hirai poashtu ka lajmëruar se realiteti virtual do të jetë një tjetër segment ku Sony do të debutoj me pajisjet e ardhshme.

 

/ Telegrafi.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0