Sondazhi/ 74% e shqiptarëve do të investonin në kriptovaluta nëse do të kishin informacionin e duhur - Business Magazine Albania

Sondazhi/ 74% e shqiptarëve do të investonin në kriptovaluta nëse do të kishin informacionin e duhur

Sipas gjetjeve nga anketa e kryer në mesin e popullatës shqiptare që jeton në vendet e tyre të origjinës (Shqipëri, Kosovë, Maqedoninë e Veriut dhe në rajon) dhe në diasporë (kryesisht në Evropë), 74% e të anketuarve janë shprehur se do të investonin në kriptovaluta nëse do të kishin informacion të mjaftueshëm se si funksionojnë, ndërsa vetëm 24% e njerëzve të pyetur, nuk kanë dëgjuar kurrë për kriptovalutat.

Sondazhi u krye nga dua.com përmes kanaleve dixhitale dhe njerëzve iu drejtuan 10 pyetje. Ai përmbledh të dhënat e mbledhura nga 1 055 persona në vende të ndryshme ku jetojnë shqiptarë dhe synon të kuptojë adoptimin e kriptomonedhave brenda komunitetit dhe lidhjen e tyre me remitancat. Të gjitha të dhënat e mbledhura nga sondazhi janë krejtësisht anonime.

U përgjigjën 1055 persona, nga të cilët 83% ishin meshkuj dhe 17% femra. Grupmosha më e madhe është nga 18 deri në 34 vjeç, me 69% të përgjigjeve. Sa i përket njohurive të tjera demografike, 68% e të pyeturve zgjodhën Kosovën si vendin e tyre të origjinës. Nga popullsia e përgjithshme, 57% e njerëzve janë pjesë e diasporës (kryesisht në Evropë), ndërsa pjesa tjetër jeton në vendet e tyre përkatëse.

Lexo edhe: Në SHBA, tregu i punës për kriptomonedhat po zgjerohet me shpejtësi. Miami synon të bëhet “qendra”

Ne u befasuam pozitivisht nga shkalla e lartë e njerëzve që në fakt kanë njohuri të përgjithshme ose kanë dëgjuar për kriptovalutat. 29% e njerëzve ndjekin rregullisht tregun dhe kanë bërë një formë investimi dhe 47% e tyre kanë një formë informacioni për kriptovalutat. Kur u pyet – Ku keni dëgjuar për kriptovalutat? – 71% janë përgjigjur në “Internet”.

Sa i përket pjesës së remitancave, kur u pyet – A dërgoni para jashtë vendit dhe nëse po, cilën metodë përdorni? – 39% e njerëzve përdorin shërbimet tradicionale të transferimit të parave, 13% shërbimet bankare dhe 5% përdorin para fizike. 43% e të pyeturve nuk dërgojnë fare para. Kjo shpjegohet me shkallën e lartë të njerëzve që nuk janë pjesë e diasporës. Dërgesat personale të dërguara nga diaspora janë shumë më të mëdha se paratë që dërgohen nga vendet e origjinës. Në lidhje me çështjet e dërgimit të parave, 41% e njerëzve nuk ishin të kënaqur me gjendjen aktuale të industrisë së remitancave, duke deklaruar arsye si tarifat e larta dhe të fshehura – 22%; Radhë të gjata dhe vonesa – 8%; mungesa e alternativave të lira – 11%. Nga ana tjetër, 59% e të anketuarve nuk kanë pasur probleme me dërgimin e parave. Kjo shpjegohet sërish me përqindjen e lartë të njerëzve që jetojnë në vendet e origjinës.

Në përgjigje të problemeve me të cilat përballen këta njerëz kur dërgojnë para, ne kemi vërejtur disa rezultate vërtet interesante dhe befasuese. Kur pyetëm – A do të përdornit remitancat në formën e kriptomonedhave nëse ato do të ishin 90% më të lira se kanalet tradicionale – pothuajse 50% u përgjigjën me “Po” dhe 37.2% me “Nuk jam i sigurt”. Vetëm 13.5% e njerëzve nuk do ta përdornin këtë formë të remitancave.

dua.com 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0