Sondazhi/ 74% e shqiptarëve do të investonin në kriptovaluta nëse do të kishin informacionin e duhur - Business Magazine Albania

Sondazhi/ 74% e shqiptarëve do të investonin në kriptovaluta nëse do të kishin informacionin e duhur

Sipas gjetjeve nga anketa e kryer në mesin e popullatës shqiptare që jeton në vendet e tyre të origjinës (Shqipëri, Kosovë, Maqedoninë e Veriut dhe në rajon) dhe në diasporë (kryesisht në Evropë), 74% e të anketuarve janë shprehur se do të investonin në kriptovaluta nëse do të kishin informacion të mjaftueshëm se si funksionojnë, ndërsa vetëm 24% e njerëzve të pyetur, nuk kanë dëgjuar kurrë për kriptovalutat.

Sondazhi u krye nga dua.com përmes kanaleve dixhitale dhe njerëzve iu drejtuan 10 pyetje. Ai përmbledh të dhënat e mbledhura nga 1 055 persona në vende të ndryshme ku jetojnë shqiptarë dhe synon të kuptojë adoptimin e kriptomonedhave brenda komunitetit dhe lidhjen e tyre me remitancat. Të gjitha të dhënat e mbledhura nga sondazhi janë krejtësisht anonime.

U përgjigjën 1055 persona, nga të cilët 83% ishin meshkuj dhe 17% femra. Grupmosha më e madhe është nga 18 deri në 34 vjeç, me 69% të përgjigjeve. Sa i përket njohurive të tjera demografike, 68% e të pyeturve zgjodhën Kosovën si vendin e tyre të origjinës. Nga popullsia e përgjithshme, 57% e njerëzve janë pjesë e diasporës (kryesisht në Evropë), ndërsa pjesa tjetër jeton në vendet e tyre përkatëse.

Lexo edhe: Në SHBA, tregu i punës për kriptomonedhat po zgjerohet me shpejtësi. Miami synon të bëhet “qendra”

Ne u befasuam pozitivisht nga shkalla e lartë e njerëzve që në fakt kanë njohuri të përgjithshme ose kanë dëgjuar për kriptovalutat. 29% e njerëzve ndjekin rregullisht tregun dhe kanë bërë një formë investimi dhe 47% e tyre kanë një formë informacioni për kriptovalutat. Kur u pyet – Ku keni dëgjuar për kriptovalutat? – 71% janë përgjigjur në “Internet”.

Sa i përket pjesës së remitancave, kur u pyet – A dërgoni para jashtë vendit dhe nëse po, cilën metodë përdorni? – 39% e njerëzve përdorin shërbimet tradicionale të transferimit të parave, 13% shërbimet bankare dhe 5% përdorin para fizike. 43% e të pyeturve nuk dërgojnë fare para. Kjo shpjegohet me shkallën e lartë të njerëzve që nuk janë pjesë e diasporës. Dërgesat personale të dërguara nga diaspora janë shumë më të mëdha se paratë që dërgohen nga vendet e origjinës. Në lidhje me çështjet e dërgimit të parave, 41% e njerëzve nuk ishin të kënaqur me gjendjen aktuale të industrisë së remitancave, duke deklaruar arsye si tarifat e larta dhe të fshehura – 22%; Radhë të gjata dhe vonesa – 8%; mungesa e alternativave të lira – 11%. Nga ana tjetër, 59% e të anketuarve nuk kanë pasur probleme me dërgimin e parave. Kjo shpjegohet sërish me përqindjen e lartë të njerëzve që jetojnë në vendet e origjinës.

Në përgjigje të problemeve me të cilat përballen këta njerëz kur dërgojnë para, ne kemi vërejtur disa rezultate vërtet interesante dhe befasuese. Kur pyetëm – A do të përdornit remitancat në formën e kriptomonedhave nëse ato do të ishin 90% më të lira se kanalet tradicionale – pothuajse 50% u përgjigjën me “Po” dhe 37.2% me “Nuk jam i sigurt”. Vetëm 13.5% e njerëzve nuk do ta përdornin këtë formë të remitancave.

dua.com 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0