Sondazh: A humbasin bizneset shqiptare para nga keq menaxhimi i udhëtimeve të tyre? - Business Magazine Albania

Sondazh: A humbasin bizneset shqiptare para nga keq menaxhimi i udhëtimeve të tyre?

Sondazh: A humbasin bizneset shqiptare para nga keq menaxhimi i udhëtimeve të tyre?

Në botën e sotme të globalizuar, udhëtimet e biznesit janë kthyer në një element thelbësor për suksesin dhe rritjen e kompanive. Një raport i fundit i BCD Travel Research & Intelligence hedh dritë mbi rolin dhe rëndësinë e menaxherëve të udhëtimeve në kompani globale. Sipas këtij raporti, menaxherët e udhëtimeve jo vetëm që ndihmojnë në organizimin e udhëtimeve, por luajnë një rol kyç në optimizimin e kostove, sigurimin e mirëqenies së udhëtarëve dhe përshtatjen me strategjitë e përgjithshme të kompanisë.
Por si krahasohet kjo situatë me Shqipërinë? A janë bizneset shqiptare duke përfituar nga menaxhimi strategjik i udhëtimeve, apo po humbasin lekë të vlefshme për shkak të qasjeve joefikase?

Përse është e rëndësishme menaxhimi i udhëtimeve?

Raporti BCD Travel Research & Intelligence zbulon se menaxherët e udhëtimeve kanë përgjegjësi të rëndësishme, duke përfshirë:
• Menaxhimin e marrëdhënieve me furnitorët e udhëtimeve (TMC – Travel Management Company, agjenci udhëtimi).
• Strategji për reduktimin e kostove për kompaninë.
• Analizë politikash të linjave ajrore për proceset e rimbursimit (një faktor shumë i rëndësishëm që anashkalohet).
• Sigurimin e kujdesit për udhëtarët e kompanisë dhe përmbushjen e standardeve të sigurisë.

Në shumicën e rasteve, kompanitë globale përdorin teknologji të avancuar dhe ekipe të dedikuara për të siguruar që çdo aspekt i udhëtimit të menaxhohet me efikasitet maksimal. Kjo ndihmon në kursimin e miliona dollarëve çdo vit.

Lexo edhe:Menaxhimi i udhëtimeve të biznesit: Një nevojë strategjike

Shqiptarët dhe keqmenaxhimi i udhëtimeve të biznesit

Në Shqipëri, shumica e bizneseve, veçanërisht ato të vogla, të mesme por edhe korporata, nuk kanë departamente të dedikuara për menaxhimin e udhëtimeve.
Për pasojë, organizimi i udhëtimeve shpesh u lihet personave pa ekspertizë, duke çuar në:
• Rezervime të shtrenjta për shkak të mungesës së njohurive mbi tarifat më të ulëta.
• Kohë të humbur në organizimin e udhëtimeve, që mund të shpenzohej për aktivitete produktive.
• Mungesë të strategjive për optimizimin e shpenzimeve, si përdorimi i teknologjive moderne apo negociatat me furnitorët.

Në të kundërt, raporti i BCD thekson se kompanitë që kanë një menaxher të dedikuar për udhëtime arrijnë të kursejnë deri në 30% të buxhetit të tyre të udhëtimit.

Çfarë mund të mësojnë bizneset shqiptare?

  1. Investimi në teknologji për menaxhimin e udhëtimeve: Shumë kompani shqiptare mund të përfitojnë nga platforma të dedikuara për rezervime dhe menaxhim të shpenzimeve, duke ulur kostot dhe rritur transparencën.
  2. Punësimi i ekspertëve ose bashkëpunoni me TMC ose agjenci udhëtimi: Një menaxher i specializuar ose bashkëpunimi me një agjenci të udhëtimeve mund të ndihmojë në negocimin e çmimeve më të mira dhe sigurimin e një eksperience të sigurt për udhëtarët.
  3. Përdorni të dhënat për të marrë vendime: Analiza e shpenzimeve të mëparshme dhe e zakoneve të udhëtimeve mund të ndihmojë bizneset shqiptare të planifikojnë më mirë dhe të kursejnë para.

Elite Travel Group, nëpërmjet Elite Travel Lufthansa City Center, prej vitesh ofron teknologjinë dhe eksperiencën për të menaxhuar të gjitha aspektet e udhëtimeve të biznesit.

Plotësoni formularin më poshtë për të marrë pjesë në sondazhin e udhëtimeve të biznesit nga Elite Travel Group:

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0