Trenat me shpejtësi të lartë kanë qenë një trend global për disa vjet. Kalifornia ka një projekt në punë, Europa po zhvillon një linjë të re që lidh Gjermaninë dhe Francën, dhe tani, Maroku është duke shtrirë rrjetin e tij të trenave me shpejtësi të lartë, të vetmin në Afrikë.
Ky projekt është pjesë e një iniciative më të gjerë për përmirësimin e infrastrukturës në Marok, ku, gjatë dy dekadave të fundit, janë realizuar investime të mëdha në zgjerimin e kapacitetit të aeroporteve dhe përmirësimin e rrjetit rrugor. Rruga e re hekurudhore është një tjetër investim i madh i vendit.
Lexo gjithashtu: Meta paralajmëron për “përvojë më të keqe” për përdoruesit europianë pas gjobës së BE-së
Pjesë e këtij projekti është zgjerimi i linjës aktuale Al Boraq, e cila aktualisht lidh Kenitra dhe Tangier, dhe do të shtohet edhe 430 kilometra (rreth 267 milje) për të lidhur Rabat, Casablanca dhe Marrakech tre qendra të rëndësishme politike, ekonomike dhe turistike të vendit. Po ashtu, një flotë futuriste me 168 trena do të blihet dhe një sistem transporti do të shtohet në secilin nga qytetet e reja të lidhura.
Rabat, kryeqyteti i Marokut, është një qytet me ndërtim të lashtë, mrekulli arkitekturore dhe parqe të bukura, ndërsa Casablanca, qyteti më i madh i vendit dhe i njohur për kinemanë e famshme, është shtëpi e Sheshit të Kombeve të Bashkuara dhe plazheve të pafundme. Marrakech, njohur si “qyteti i kuq”, ka ndërtesa mahnitëse dhe disa pallate të vogla.
Mbretit i Marokut, Mohammed VI, njoftoi ndërtimin e linjës së zgjeruar më 24 prill, duke e përshkruar atë si pjesë të “vizionit strategjik të vendit për mobilitet të qëndrueshëm, gjithëpërfshirës dhe konkurrues,” sipas Conde Nast Traveler. Edhe pse autoritetet ende nuk kanë ofruar një datë përfundimi, projekti synon të përballet me rritjen e trafikut që pritet deri në vitin 2030, duke përfshirë përgatitjet e Marokut për të organizuar Botërorin e Futbollit.
Trenat do të jenë të dizajnuar për të mbështetur shpejtësi deri në 350 km/orë (217 mph), duke bërë që udhëtimi nga Rabati në Aeroportin Ndërkombëtar Mohammed V në Casablanca të zgjasë vetëm 35 minuta. Përveçse do të zvogëlojë ndjeshëm kohën e udhëtimit në të gjithë vendin, ky projekt pritet të reduktojë gjithashtu ngarkesën në trenat dhe rrugët tradicionale, çka teorikisht do të krijojë hapësirë për shërbime rajonale dhe do të pakësojë ndotjen e ajrit nga automjetet.
Ky projekt gjithashtu pritet të krijojë mijëra vende pune dhe të ofrojë trajnime teknike, duke ndihmuar Marokun të zhvillojë një “ekosistem industrial vendas”. Po ashtu, vendi synon të arrijë të paktën 40% integrim lokal për prodhimin e trenave të rinj.
Kur rrjeti i trenave me shpejtësi të lartë u hap në vitin 2018, ai bëri histori si sistemi i parë dhe i vetëm i trenave me shpejtësi të lartë në Afrikë. Në hapje, ai uli kohën e udhëtimit nga Casablanca në Tangier nga 4 orë e 45 minuta në vetëm 2 orë dhe 10 minuta. Me përmirësimet që po vijnë, ky udhëtim do të zvogëlohet edhe më tej, duke arritur vetëm 1 orë e 40 minuta.
Ky sistem i shpejtë trenash jo vetëm që është një përfitim për vendasit, por gjithashtu do të jetë një mundësi e shkëlqyer për turistët që duan të eksplorojnë bukurinë dhe kulturën e Marokut.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.