Skano menunë dhe lexoje atë. Tony’s sjell menunë me QR Code - Business Magazine Albania

Skano menunë dhe lexoje atë. Tony’s sjell menunë me QR Code

Skano menunë

Menu që mund ta shikosh, përmes dekodimit, ndaj nuk ke nevojë ta prekësh apo ta shfletosh. Pandemia e ka përshpejtuar këtë nismë të Tony’s, TG International.

Tonet Xhoga, bashkëpronar i TG International, tregon për Businessmag.al se, “ideja jonë për të integruar contactless menu ka qenë e hershme për shkak të lehtësirave, kursimeve, marketingut, brandimit dhe higjienës”. Por, patjetër që pandemia e Covid-19 i ka përshpejtuar gjërat. “Ideja për të gjeneruar të ardhura dhe për të minimizuar humbjet gjatë kësaj kohe na bëri që të implementojmë këtë program tani shpejt”, tha ai.

Projekti ka filluar që para 2 vitesh me vizionin që Tony’s të jetë një zinxhir shërbimesh dhe sistemi delivery të punojë si i pavarur. Sipas Xhogës, sistemi mund të integrohet në disa pjesë të biznesit me lokacione të ndryshme. Zhvillimi i këtij programi konsiston në marketingun dixhital dhe të klientelës në restorant, ku klienti e gjen kodin në tavolinë e skanon e përdor ose e ruan për një moment të dytë.

Lexo: Çfarë duhet të bëni kur njerëzit iu kritikojnë?

Xhoga tregon se, “një nga risitë që ne po punojmë është edhe DINE IN, ku ti e bën porosinë paraprakisht nëpërmjet programit, ku zgjedh produktin që dëshiron, rezervon vendin ku dëshiron të akomodohesh. Gjithashtu, porosia nëpërmjet një tableti në vend të menusë tradicionale. Aplikacioni Tony’s është diçka tjetër që po punojmë, ku programi do të ketë shumë përfitime për klientët”.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0