Skano menunë dhe lexoje atë. Tony’s sjell menunë me QR Code

Skano menunë

Menu që mund ta shikosh, përmes dekodimit, ndaj nuk ke nevojë ta prekësh apo ta shfletosh. Pandemia e ka përshpejtuar këtë nismë të Tony’s, TG International.

Tonet Xhoga, bashkëpronar i TG International, tregon për Businessmag.al se, “ideja jonë për të integruar contactless menu ka qenë e hershme për shkak të lehtësirave, kursimeve, marketingut, brandimit dhe higjienës”. Por, patjetër që pandemia e Covid-19 i ka përshpejtuar gjërat. “Ideja për të gjeneruar të ardhura dhe për të minimizuar humbjet gjatë kësaj kohe na bëri që të implementojmë këtë program tani shpejt”, tha ai.

Projekti ka filluar që para 2 vitesh me vizionin që Tony’s të jetë një zinxhir shërbimesh dhe sistemi delivery të punojë si i pavarur. Sipas Xhogës, sistemi mund të integrohet në disa pjesë të biznesit me lokacione të ndryshme. Zhvillimi i këtij programi konsiston në marketingun dixhital dhe të klientelës në restorant, ku klienti e gjen kodin në tavolinë e skanon e përdor ose e ruan për një moment të dytë.

Lexo: Çfarë duhet të bëni kur njerëzit iu kritikojnë?

Xhoga tregon se, “një nga risitë që ne po punojmë është edhe DINE IN, ku ti e bën porosinë paraprakisht nëpërmjet programit, ku zgjedh produktin që dëshiron, rezervon vendin ku dëshiron të akomodohesh. Gjithashtu, porosia nëpërmjet një tableti në vend të menusë tradicionale. Aplikacioni Tony’s është diçka tjetër që po punojmë, ku programi do të ketë shumë përfitime për klientët”.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale