Sipas një studimi, produktet e reja të Inteligjencës Artificiale janë shumë të reklamuara, por jo shumë të përdorura - Business Magazine Albania

Sipas një studimi, produktet e reja të Inteligjencës Artificiale janë shumë të reklamuara, por jo shumë të përdorura

ChatGPT

Shumë pak njerëz përdorin rregullisht produkte të inteligjencës artificiale (AI), shumë të reklamuara, si ChatGPT, sugjeron një sondazh. Studiuesit anketuan 12,000 njerëz në gjashtë vende, duke përfshirë Britaninë e Madhe, me vetëm 2% të të anketuarve britanikë që thonë se përdorin mjete të tilla në baza ditore.

Por studimi, nga Instituti Reuters dhe Universiteti i Oksfordit, thotë se të rinjtë po e kundërshtojnë trendin, me 18 deri në 24-vjeçarët adoptuesit më të etur të teknologjisë. Dr Richard Fletcher, autori kryesor i raportit, tha se kishte një “mospërputhje” midis “hype” rreth AI dhe “interesit publik” në të.

Studimi shqyrtoi pikëpamjet mbi mjetet gjeneruese të AI, gjenerata e re e produkteve që mund t’i përgjigjen kërkesave të thjeshta të tekstit me përgjigje që tingëllojnë njerëzore, si dhe imazhe, audio dhe video.

Inteligjenca artificiale gjeneruese shpërtheu në ndërgjegjen e publikut, kur ChatGPT u lançua në nëntor 2022.

Vëmendja që tërhoqi chatbot-i i OpenAI shkaktoi një garë të fuqishme armatimi midis firmave të teknologjisë, të cilat që atëherë kanë harxhuar miliarda dollarë për të zhvilluar veçoritë e tyre gjeneruese të AI. Megjithatë, ky studim tregon se, me gjithë paratë dhe vëmendjen e dhënë për AI gjeneruese, ajo ende nuk është bërë pjesë e përdorimit rutinë të internetit nga njerëzit.

“Pjesë të mëdha të publikut nuk janë veçanërisht të interesuar për AI gjeneruese dhe 30% e njerëzve në Mbretërinë e Bashkuar thonë se nuk kanë dëgjuar për ndonjë nga produktet më të spikatura, duke përfshirë ChatGPT”, tha Dr Fletcher.

Gjenerata e re e produkteve të AI ka ndezur gjithashtu një debat intensiv publik nëse ato do të kenë një ndikim pozitiv apo negativ.

Rezultatet e parashikuara kanë variuar, për optimistët, nga një nxitje për rritjen ekonomike deri te zbulimi i barnave të reja që shpëtojnë jetën. Pesimistët, ndërkohë, kanë shkuar aq larg sa të sugjerojnë se teknologjia është një kërcënim për vetë njerëzimin.

Ky hulumtim u përpoq të vlerësonte se çfarë mendon publiku, duke gjetur:

  • Shumica presin që AI gjeneruese të ketë një ndikim të madh në shoqëri në pesë vitet e ardhshme, veçanërisht për lajmet, median dhe shkencën
  • Shumica thanë se mendojnë se AI gjeneruese do t’ua bëjë jetën më të mirë
  • Kur u pyetën nëse AI gjeneruese do ta bëjë shoqërinë në tërësi më të mirë apo më keq, njerëzit në përgjithësi ishin më pesimistë

“Shpresat dhe frika e njerëzve për AI gjeneruese ndryshojnë shumë në varësi të sektorit. Njerëzit janë përgjithësisht optimistë dhe për përdorimin e AI gjeneruese në shkencë dhe kujdes shëndetësor, por më të kujdesshëm për përdorimin e saj në lajme dhe gazetari, dhe të shqetësuar për efektin që mund të ketë në sigurinë e punës”, tha Dr Fletcher.

Ai shtoi se hulumtimi tregoi se ishte e rëndësishme për të gjithë, përfshirë qeveritë dhe rregullatorët, të aplikonin nuanca në debatin rreth AI.

Gjetjet u bazuan në përgjigjet e një pyetësori në internet të vendosur në gjashtë vende: Argjentinë, Danimarkë, Francë, Japoni, Mbretëri e Bashkuar dhe SHBA.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0