Sipas ekspertëve të shëndetit mendor, bëni këto 4 gjëra çdo ditë për të qenë më të lumtur dhe elastik mendërisht - Business Magazine Albania

Sipas ekspertëve të shëndetit mendor, bëni këto 4 gjëra çdo ditë për të qenë më të lumtur dhe elastik mendërisht

“Elasticiteti” është kthyer në një prej fjalëve më të përdorura që nga fillimi i pandemisë Covid-19. Por çfarë do të thotë?

“Njerëzit duhet të kuptojnë se të qenit “elastik mendërisht” do të thotë që po përjetoni diçka në një nivel të lartë stresi dhe ne nuk supozohet të funksionojmë në nivele të tilla stresi për një periudhë të gjatë kohore,” thotë Dr. Jessica Jackson.

Ajo thekson: “Kur mendojmë për ndërtimin e elasticitetit, duhet të pranojmë se ai nuk do të thotë që të jeni të fortë ajo mund të nënkuptojë se ju duhet dhe pak pushim dhe përpunim i emocioneve, kështu që do të jetë më e lehtë të menaxhoni një situatë stresuese.”

Ka disa zakone që mund të adoptoni për të ndërtuar forcën dhe elasticitetin tuaj mendor. Këtu janë katër rekomandime:

  1. Bëni një check-in pesë minutash çdo mëngjes

Gjatë gjithë kohës ne pyesim të tjerët “Si jeni?”, por kur është hera e fundit që i keni bërë vetes këtë pyetje?

Është e lehtë të bllokoni emocionet dhe të funksiononi me sistem “autopilot” derisa të jeni në prag të “burn out-it”. Vendosni një kohëmatës për pesë minuta çdo mëngjes dhe mbani shënim se si ndiheni. Dr. Jackson sugjeron të filloni me pyetjet e mëposhtme:

Si ndihem?

Çfarë më duhet sot?

Si dua të shkoj sot?

Të ulesh në heshtje dhe të mendosh për këto pyetje mund t’ju ndihmojë të përpunoni emocionet negative dhe të kuptoni çdo rregullim që duhet të bëni në orarin tuaj për të larguar stresin, pavarësisht nëse bëhet fjalë për të bërë një vrap, porositje për marrjen e ushqimit ose një aktivitet tjetër të kujdesit për veten.

  1. Krijoni ‘mikro-momente’ pozitiviteti

Truri ynë është i lidhur me vështirësi për të kërkuar rrezikun kudo, duke i dhënë peshë emocioneve negative mbi ato pozitive. Kura për këtë zakon të keq është ajo që Boardman i quan “mikro-momente” pozitiviteti: pra të kërkoni njerëz ose gjëra që ju sjellin gëzim.

Mendoni se si mund t’i përfshini këto momente,  për shembull, duke telefonuar një mik ose duke dëgjuar muzikën tuaj të preferuar në rutinën tuaj.

Lexo edhe: Nutricionisti i Harvardit ndan 6 ushqimet më të mira për trurin: “Shumica e njerëzve nuk i hanë mjaftueshëm”

  1. Kryeni një auditim teknologjik

Mediat sociale janë lidhur gjerësisht me ankthin dhe depresionin si tek adoleshentët ashtu edhe tek të rriturit, duke minuar mirëqenien dhe qëndrueshmërinë tonë emocionale.

Ndonëse nuk është e mundur të hiqni dorë nga interneti, Boardman rekomandon të vlerësoni zakonet tuaja me teknologjinë për të parë nëse ka ndonjë rrjet social ose njerëz që duhet të reduktoni ose eliminoni nga konsumi juaj.

  1. Praktikoni vendosjen e kufijve

Vendosja e kufijve është një aftësi kritike për t’u bërë elastik mendërisht pasi ju ndihmon të zgjidhni atë që lejoni brenda jetës tuaj.

“Elasticiteti shpesh ngatërrohet me pavarësinë, por elasticiteti duhet të jetë më shumë rreth prioritizimit të nevojave tuaja,” thotë Jackson.

Diskutimi i kufijve mund të duket i frikshëm ose i pakëndshëm në fillim, por duke ndarë gradualisht ndjenjat tuaja dhe duke thënë “jo” pa u ndjerë në faj mund të nënkuptojë se nuk po e humbni “energjinë tuaj” në gjëra që janë të dëmshme për shëndetin tuaj mendor.

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0