"Silicon Valley i Aromave", Inteligjenca Artficiale do të përcaktojë se çfarë arome mbajmë - Business Magazine Albania

“Silicon Valley i Aromave”, Inteligjenca Artficiale do të përcaktojë se çfarë arome mbajmë

Para pandemisë, njerëzit nuhasnin ëmbël. Ishin të prirur drejt aromave të frutave, karamelit, që ishte bërë e dukshme në produktet e konsumit si shampo dhe detergjentë.

Nuk është e qartë se çfarë e nxiti pakënaqësinë. Ka shenja të një ndryshimi. Pandemia Covid-19 ka ndryshuar mënyrën se si njerëzit duan të nuhasin veten, rrobat dhe shtëpitë e tyre-dhe jo vetëm në Amerikë. Tani njerëzit duan të besojnë se gjithçka që prek është e pastër – madje edhe në mënyrë antiseptike. Dezinfektuesit janë bërë pjesë e aromave publike bashkë me agrumet, mentet dhe të tilla si një shenjë e higjienës.

Ajo çfarë u pëlqen njerëzve të nuhasin ndryshon gjatë gjithë kohës, por me pasoja të mëdha biznesi. Rrallë ndalojmë të mendojmë se sa aromë ka mjedisi ynë dhe ato që konsumojmë. Por pothuajse gjithçka ka.

Në periferi të Gjenevës, midis periferive të Vernier dhe Satigny, është dëshmi se sa fitimprurëse janë aroma dhe shija. Kjo është “Silicon Valley i Aromave”, thotë Gilbert Ghostine, shefi ekzekutiv i Firmenich, një nga dy kompanitë me bazë këtu që dominojnë mënyrën se si bota mban erë. Tjetri është Givaudan.

Të dy Givaudan dhe Firmenich kanë një normë të rritjes vjetore 10-vjeçare në të ardhura prej rreth 5%. Pandemia mezi e dëmtoi këtë. Të dy janë shumë konkurrues. Aroma e spiunazhit është e vërtetë dhe një kod heshtje rrethon klientelën e kompanive. Si Givaudan ashtu edhe Firmenich duan të mburren me aftësitë e tyre teknologjike dhe gjërat e zgjuara që bëjnë. (Kjo shtrihet tek ushqimi, ku veganët e botës kanë shumë për t’i falënderuar. Po kështu edhe dietarët në botë – Firmenich pëlqen të mburret se ka hequr 1.2tn kalori nga produktet ushqimore në vitin 2020 falë ëmbëltuesve dhe përforcuesve të shijes.

LEXO: Inteligjenca artificiale mundëson “biseda” edhe me Albert Einstein

Përpjekjet që ata bëjnë janë të sakta, pothuajse të ngjashme me Willy Wonka. Në laboratorët e tyre jashtë Gjenevës ka dhoma të tëra të mbushura me dhjetëra makina larëse, në të cilat pastrues dhe aroma të ndryshme provohen në grupe rregulluese të të brendshmeve, peshqirëve dhe bluzave. Të tjerët janë plot me rafte tharëse për të parë se si nuhasin aromat e reja kur thahen rrobat.

Por përparësia e vërtetë që kanë këto kompani është të dinë se çfarë duan klientët e tyre. Kur bëhet fjalë për të qëndruar përpara ndryshimeve të ngadalta, të fshehura në dëshirat e nuhatjes së konsumatorëve globalë, të dhënat janë të paçmueshme. Muajin e kaluar, Firmenich lançoi portalin e tij “aromatik”. Konsumatorët nuk kanë më nevojë të lidhen me një parfum të shtrenjtë për të përcaktuar se si duan të kenë erë qiriri i tyre të ri, pluhuri larës ose kremi ​​hidratues. Ata thjesht mund të ngarkojnë preferencat e tyre në portal – Diçka e freskët? Diçka e fortë? – dhe një algoritëm do të nxjerrë rekomandime.

Kjo është veçanërisht e fuqishme pasi bota globalizohet, një shtytës kryesor i rritjes së sektorit. Shkalla në të cilën produktet duhet të përshtaten me shijet dhe pritjet kulturore vendore është gjithnjë e më e rëndësishme. Aromat që evokojnë veshje të thara në ajër dhe arratisje urbane mund të jenë shumë të ndryshme në Angli sesa, të themi, në Tajlandë.

Pra, portali lejon klientët të specifikojnë faktorë të tjerë të tillë si gjeografia dhe çmimi, gjithashtu, në mënyrë që të rekomandojnë aroma që i përshtaten nevojave. Ai mbështetet nga një rrjedhë e vazhdueshme e të dhënave të konsumatorit, të mbledhura nga panelet testuese në të gjithë botën. Givaudan gjithashtu ka identifikuar të dhënat dhe digjitalizimin si jetike për të transformuar mënyrën se si i jep dhe shet aromat e  tij.

Këto të dhëna të mëdha të aromës mund të tregojnë, për shembull, se karafili po bëhet një aromë më e popullarizuar në mesin e hipsterëve të Londrës lindore në kozmetikë të nivelit të lartë dhe që historikisht ai treg ka sjellë preferencat e parfumeve në Berlin në mesin e një demografie të ngjashme. E gjithë kjo nuk do të thotë se arti i parfumerëve ka mbaruar. Në aromë të këndshme, hundët e Silicon Valley të aromës po kërkohen të nxjerrin erëra gjithnjë e më të pazakonta dhe agresive. Veçantia dhe origjinaliteti janë treguesit e statusit të elitës.

Kjo gjithashtu mund të na tregojë diçka në lidhje me mënyrën se si Inteligjenca Artficiale  dhe të dhënat e mëdha do të ndikojnë në jetën tonë më gjerësisht. Ndarja e madhe shoqërore në të ardhmen mund të jetë midis atyre që mund të përballojnë të jenë origjinalë dhe atyre që shijet e të cilëve formësohen nga algoritmet.

Financial Times

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0