Si t’u përgjigjeni me tre fjalë njerëzve që ju bëjnë komente apo shaka “fyese” - Business Magazine Albania

Si t’u përgjigjeni me tre fjalë njerëzve që ju bëjnë komente apo shaka “fyese”

Kur një shok bën një shaka në kurrizin tënd ose bën një fyerje “lozonjare”, mund të jetë e vështirë të dish se si të vazhdosh. Duke vepruar sikur komenti të mos ofendonte, mund të ftoni më shumë pëlqime, por përgënjeshtrimi i tij mund të rezultojë në konflikt ose, të paktën, siklet.

Pikërisht në situata si këto, ekspertja e mirësjelljes e trajnuar në Harvard, Sara Jane Ho shkëlqen.

Ho është themeluesja e Institutit Sarita, një shkollë që fokusohet në konventat sociale dhe ylli i “Mind Your Manners”, një shfaqje në Netflix ku ajo ndihmon “studentë” të ndryshëm të mësojnë se si të përdorin etiketat për të përmirësuar mirëqenien e tyre.

Ajo krenohet që di se çfarë të thotë dhe si ta thotë atë, edhe në situata të pakëndshme si një mik që të ul poshtë. Nëse e gjeni veten në fund të një komenti të ashpër, mund ta kundërshtoni atë me mirësi dhe klas me vetëm një pyetje.

“A je mirë?”

“Nëse do të ishte një mik që të thoshte diçka të keqe për ty, unë zakonisht shikoj lart dhe them: “A je mirë?”, thotë ajo.

Lexo edhe: 3 mënyra për të qëndruar në krye të fushës suaj

Këto tre fjalë mund të sinjalizojnë se edhe nëse nuk e merrni komentin personalisht, nuk e vlerësuat vërtet atë.

Po aq i rëndësishëm sa përmbajtja është toni, thekson Ho. Kur thoni, “A jeni mirë?” mos jini të shkurtër apo të mprehtë. Përdorni një afekt miqësor.

“Unë nuk jam duke u kthyer në mënyrë fyese,” thotë ajo. “Unë po vij nga një vend kujdesi dhe zakonisht është për të vënë në kontroll personin tjetër.”

Të thuash asgjë nuk mund të përcjellë një mesazh të ngjashëm, shton Ho, dhe mund të jetë më e përshtatshme nëse personi që ju fyen nuk është mik dhe kërkon pak më shumë formalitet.

“Shpeshherë, më duket sikur kur njerëzit tregohen të pasjellshëm, gjëja më e mirë është të mos thuash asgjë,” thotë ajo. “Të gjithë le të zhyten dhe le të zhyten në sjelljen e tyre të keqe.”

Pavarësisht se kush po bën komentin negativ, mos harroni të mos lejoni që ai të kontrollojë disponimin tuaj.

“Fuqia më e madhe është të tregosh se personi tjetër nuk ka pushtet mbi ty”, thotë Ho.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0