Si të zgjidhni një emër për kompaninë tuaj

Si të zgjidhni një emër për kompaninë tuaj


Kështu që hapi i parë për të vendosur për emrin , është përcaktimi i rolit të biznesit dhe çfarë prisni të komunikoni nëpërmjet emrit.

Mbani mend se sa më shumë emri juaj komunikon me publikun, aq më pak përpjekje do duhet për të shpjeguar se me çfarë merreni. Sipas ekpertëve, ju duhet t’i jepni prioritet emrave realë ose kombinimit të tyre, pasi njerëzit preferojnë emërtime që mund t’i kuptojnë lehtësisht.

Emrat specifikë kanë kuptim, n.q.s doni të specializoheni në një fushë të veçantë. N.q.s keni qëllime për t’u zgjeruar, ju duhet të zgjidhni një emër për të përshtatur rritjen e biznesit tuaj.

Para se të vendosini për emrin e biznesit, përcaktoni qartë cilësitë  me të cilat doni të identifikoheni.

Zgjedhja e emrit

Filloni përcaktimin e emrit të biznesit  duke kërkuar në fjalorë, libra, revista për të prodhuar ide. Kërkoni ndihmën e miqve ose familjarëve për t’ju ndihmuar. Sa më shumë mendje, aq më mirë. Kërkoni për emra që i parshtaten sipërmarrjes suaj gjatë kësaj periudhe.

Së pari, emri i kompanisë suaj duhet të jetë i lehtë për t’u shqiptuar. N.q.s njerëzit nuk e shqiptojnë dot emrin e biznesit, ata do ta shmangin për ta thënë atë. Asgjë nuk  mund të jetë më kundër produktive se sa kur një kompani e re humb mundësinë për t’u reklamuar nëpërjmet rretheve shoqërore.

N.q.s  keni si qëllim për ta zgjeruar biznesin tuaj ndërkombëtarisht  ose jeni vendosur në një zonë shumëgjuhëshe, ju duhet të siguroheni  që emri i kompanisë nuk ka kuptime negative në gjuhët e tjera. Gjithashtu sigurohuni që  emri juaj mos të lërë hapësirë për t’u kthyer në një objekt humori.

Interbrand, një kompani këshilluese për zgjedhjen e emrit të bizneseve, kërkon nga sipërmarrësit një studim të mirë të tregut. Funksioni kryesor i emrit të një biznesi është  pët të bërë dallimet nga lojtarët e tjerë të tregut. Detyra juaj është të zgjidhni një emër që t’ju dallojë nga të tjerët. N.q.s zgjedhja  juaj ngjason me emrin e një  kompanie tjetër bëni mirë ta eliminoni si mundësi.

Pasi keni bërë një studim tregu, vendosni të zgjidhni 4-5 emra që janë të lehtë për t’u kujtuar, shqiptuar dhe mund të lexohen lehtësisht. Hapi tjetër është regjistrimi i markës suaj. Ky regjistrim është i rëndësishëm për t’u siguruar se nuk ka asnjë kompani tjetër me emrin tuaj dhe të shmangni ndonjë konflikt në të ardhmen. Imagjinoni sikur një kompani tjetër të ketë një emër të përafërt, ajo mundet t’ju hedhë në gjyq dhe të rrezikojë falimentin tuaj. Një shpenzim i vogël në fillim, mund t’ju shpëtojë biznesin nga konflikte me të tjerët.

Analiza përfundimtare

N.q.s jeni me fat, ju do të keni gjetur tre deri në pesë emra që i kalojnë testet fillestare. Si do të vendosni për emrin përfundimtar? Së pari, rikujtoni kriterin kryesor tuajin. Kush nga këto emra i përshtatet objektivit të biznesit që do të hapni? Cili nga këto emra përshkruan më mirë kompaninë që keni në mendje ? Cilin nga këto emra preferoni më shumë?

Ju mund t’i besoni intuitës suaj ose ta testoni emrin e përzgjedhur në fokus grupe. Gjithashtu mund të merrni opinionet e miqve tuaj. Lexoni emrin e kompanisë me zë të lartë, për të parë se si do të duket në reklamat televizive ose radiofonike në të ardhmen.

Pasi të keni zgjedhur emrin e biznesit , filloni të ndërtoni me entuziazëm sipërmarrrjen. Përzgjedhja e emrit është hapi i parë i ndërtimit të identitetit të biznesit tuaj.

Ky artikull u botua më parë në Entrepreneur.

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0