Lufta zyrtare për produktet e Inteligjencës Artificiale (AI) gjenerative ka filluar.
Pronarët e bizneseve kanë investiguar mënyra për të integruar AI gjenerative në operacionet e tyre që nga momenti kur OpenAI publikoi në mënyrë publike një API për ChatGPT më 2023. Ky API lidh modelin e madh të gjuhës (LLM) me platforma të tjera të softuerit.
Por shumë prej tyre kanë zbuluar kufizime në ChatGPT, duke përfshirë mungesën e transparencës lidhur me të dhënat mbi të cilat u trajnua, mënyrën si merr vendime dhe një tendencë për paraqitjen e informacionit të rremë si fakte – një fenomen i njohur si halluninacion. Përveç kësaj, ChatGPT ka mungesë opsionesh për ndryshime dhe ndoshta më e rëndësishmja, përdoruesit e API-së duhet të paguajnë një tarifë OpenAI-së për çdo kërkesë dhe përgjigje të procesuara dhe të gjeneruara nga modeli i tyre, me modelet më të avancuara që ofrohen me çmime shumë më të larta se ato më të ulëtat. Nga këtu, çmimi përcaktohet sipas gjatësisë së kërkesës dhe përgjigjes. Kjo mënyrë tarifimi është e pranueshme për përdoruesit e zakonshëm, por bëhet e kushtueshme në shkallë të gjerë. Por tani një model i ri ka hyrë në garë.
Lexo edhe: OpenAI pranon se GPT-4 mund të jetë më i keq në disa detyra pasi përdoruesit u ankuan se ky model është ‘më dembel’
Muajin e kaluar, titani i mediave sociale Meta lëshoi Llama 2, modelin e tij më të avancuar të gjuhës, për publikun. Në vend që të shesë një API, Meta njoftoi se do ta lëshonte modelin si “burim i hapur” (open-source). Zakonisht, kjo do të dojë të thotë që Llama 2 është falas për përdorim komercial nga kushdo, dhe për shumë njerëz do të jetë kështu, por disa kanë kthyer pyetje lidhur me pretendimin e Metas pasi kanë lexuar me kujdes detajet e marrëveshjes së licencës së komunitetit të modelit. Ajo përmban një kusht që çdo produkt ose shërbim i fuqizuar nga kjo teknologji, që arrin 700 milion ose më shumë përdorues të muajshëm, do të duhet të paguajë një tarifë Meta-së.
Megjithatë, Llama 2 prezanton disa avantazhe të qarta në krahasim me suitën e modeleve të OpenAI, duke përfshirë GPT-4, modelin më të avancuar të OpenAI që aktualisht është në treg. Këtu është si të vendosni cilin LLM është i përshtatshëm për biznesin tuaj.
Sipas Tyler Ashby, president i firmës së qendrës së kontaktit me energji të AI-së “Agents Only”, ka tre faktorë kyç që duhet marrë në konsideratë kur vendosni për cilin model AI të zgjidhni: “timing”, buxheti dhe sa aventurier jeni si një kompani. Nëse keni nevojë për një zgjidhje të shpejtë, Open AI ka avantazhin, sepse është e thjeshtë për përdorim dhe lehtë për t’u vendosur.
OpenAI ka bërë teknologjinë e saj të thjeshtë dhe të shpejtë për t’u vendosur – gjëra të mira për përdoruesit më pak aventurierë që thjesht duan funksionimin e kutive. Por ky avantazh mund të jetë edhe një kundërshti. Për shembull, GPT-4 nuk mund të trajnohet me të dhëna të kompanisë tuaj për të krijuar zgjidhje të personalizuara siç mund të bëjë Llama 2. Megjithatë, OpenAI ofron një suitë modele më pak të avancuara që mund të trajnohen me të dhëna të personalizuara dhe planifikon të shtojë versione të trajnuara të modeleve të saj më të larta këtë vit.
Llama 2, nga ana tjetër, është, nga perspektiva teknike, burim i hapur, kështu që nuk ka kufizime për atë që programuesit mund të bëjnë me kodin e burimit, dhe mund të modifikohet me të dhëna të personalizuara për të bërë çdo numër gjërash që modellet e OpenAI-së nuk mund të bëjnë. Ju mund të trajnoni modelin me të gjitha të dhënat dhe dokumentet e kompanisë suaj dhe pastaj t’i kërkoni që të gjenerojë raporte për çdo gjë, nga demografia e klientëve deri te parashikimet e shitjeve.
Ky proces i trajnimit të personalizuar mund të marrë më shumë kohë, por rezultati mund të jetë shumë i madh. “Imagjinoni dy modellet si praktikantë në kompaninë tuaj,” thotë Patrick Bangert, SVP te konsulentët teknologjikë të Searce. “Praktikanti ChatGPT mund të jetë shumë i shpejtë dhe i zgjuar, por nuk di asgjë specifike rreth mënyrës si funksionon kompania juaj. Praktikanti Llama mund të marrë pak më shumë kohë për të mësuar, por do të jetë në gjendje të merret me punë më specifike për kompaninë.”
Dhe pastaj ka çështja e koston. Për kompanitë më të vogla që nuk dëshirojnë të paguajnë për bazën e kërkesës së OpenAI-së dhe nuk planifikojnë të arrijnë pragun e 700 milion përdoruesve të muajshëm të Metas, Tyler Ashby thotë se Llama 2 është një zgjedhje e mirë.
Pra, këtu e keni. Për biznese që kërkojnë hyrje të shpejtë në botën e IA gjenerative, API i OpenAI mund të jetë zgjedhja e duhur. Për ata që kërkojnë një set të fuqishëm dhe të personalizuar mjetesh për të ndërtuar një aplikacion më të personalizuar, Llama 2 mund të ketë avantazhin.
Llama 2 mund të aksesohet nga faqja e internetit e Metas, si dhe në faqe të tjera të burimeve të hapura si GitHub dhe Hugging Face, ku ju mund të bisedoni me versione demonstrative të LLM-ve për të përcaktuar cilin model është i përshtatshëm për nevojat e biznesit tuaj.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.