Si të vendosni reagimin ‘Rainbow’ në Facebook? - Business Magazine Albania

Si të vendosni reagimin ‘Rainbow’ në Facebook?


Në nder të “Pride Month” të LGBT, Facebook ka lançuar një reagim të ri – një flamur ylber.

Për të marr këtë reagim është shumë e thjeshtë – gjithçka që duhet të bëjnë përdoruesit është t’i bëjnë like faqes së LGBTQ në Facebook..

“Ne besojmë në ndërtimin e një platforme që mbështet të gjitha komunitetet”, shkruhet në një post të Facebook. “Pra, ne po festojmë dashurinë dhe diversitetin në këtë muaj duke ju dhënë një reagim të veçantë për ta përdorur përgjatë këtij muaji.”

Qershori ka qenë historikisht një kohë festive për komunitetet LGBTQ por flamuri ylber mori një rëndësi më të madhe këtë vit pas vdekjes së krijuesit të saj Gilbert Baker në muajin Mars.

Baker vizatoi flamujt e parë të ylberit me një grup vullnetarësh dhe i debutoi ato në një paradë të homoseksualëve në San Francisko më 25 Qershor 1978. Flamuri origjinal rainbow përfshinte tetë ngjyra, por u ndryshua në gjashtë për të shkurtuar shpenzimet.

Njerëzit kanë qenë shumë të lumtur për reagimin e ri të Facebook, ndërkohë që disa të tjerë nuk mund ta mundësonin atë. Megjithatë Facebook ka lajmëruar se reagimi do të jetë në dispozicion të tyre deri në fund të muajit Qershor.

Më poshtë është një video që tregon se si u bë ylberi simbol i LGBT:

Burimi: fortune.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0