Si të transformoni refuzimin në mundësi për të avancuar! - Business Magazine Albania

Si të transformoni refuzimin në mundësi për të avancuar!

Njerëzit e suksesshëm përdorin refuzimin për t’u bërë edhe më të fortë. Megjithatë, shumë të tjerë nuk ndihen në këtë mënyrë në lidhje me refuzimin.

Ja cilat janë disa mënyra sesi të përdorni refuzimin për të arritur suksesin!

  1. Mos e merrni personalisht

Shpesh, ne luftojmë me refuzimin sepse mendojmë se është personal, por në fakt nuk është i tillë.

Kur refuzohemi, është e lehtë të pyesim veten se çfarë thotë refuzimi për ne. Por shpesh, refuzimi nuk thotë asgjë për ne. Shpesh, ne i shpërfillim ose reduktojmë arsyet që na jepen për refuzimin. Në vend të kësaj, ne kërkojmë një arsye tjetër, arsyen e vërtetë. Zakonisht, një arsye tjetër nuk ekziston. Për shembull, nëse dikush thotë se nuk e dëshiron produktin, ose shërbimin që po shesim sepse nuk mund ta përballojë atë në atë kohë, ata zakonisht e nënkuptojnë atë. Nëse dikush thotë se nuk mund të marrë pjesë në ngjarjen në të cilën e ftuam sepse është shumë i zënë, ata zakonisht e kuptojnë këtë. Shpenzimi i kohës duke munduar dhe pyetur veten se çfarë thotë vërtet refuzimi për ne dhe sa të pëlqyeshëm jemi, shpesh është një humbje e madhe kohe.

     2. Përgatitu për t’u refuzuar me entuziasëm

Refuzimi zakonisht nuk pritet mirë. Për shumë njerëz, kjo është arsyeja pse është e vështirë të imagjinohet se çfarë e mirë mund dhe do të vijë prej saj. Duhet të pranojmë se keni një zgjedhje në mënyrën se si vendosim të ndihemi për refuzimin. Çfarëdo historie që i tregoni vetes për refuzimin vjen nga ju. Varet nga ju të interpretoni informacionin që ekziston në botën tuaj. Ju keni fuqinë të ktheni skenarin, të ndryshoni narrativën dhe t’i tregoni vetes një histori tjetër. Ju mund të zgjidhni ta shikoni refuzimin si një gjë të mirë, kjo do të thotë që keni dalë nga zona juaj e rehatisë, e cila gjithmonë na ndihmon të rritemi dhe të evoluojmë. Do të thotë që ju duhet të praktikoni një aftësi e cila do t’ju ndihmojë duke ju bërë më të fortë. Vetëm kështu mund të zgjidhni ta shikoni refuzimin si një gjë të mirë.

     3. Pyetni pse dhe mësoni prej saj

Shumica e njerëzve në momentin që refuzohen dëshirojnë të largohen sa më shpejt, ose fillojnë të debatojnë. Por, asnjëra nga metodat nuk funksionon mirë. Në vend të largohemi mund të pyesim se pse u refuzuam. Nëpërmjet pyetjeve si: “Cili ishte faktori më i madh në vendimin tuaj?”, ose “Çfarë do të të bënte të thuash po?”, ose “Çfarë mund të ofroj ose të bëj herën tjetër që do t’ju emociononte ose do t’ju interesonte më shumë?”

Këto pyetje janë mjete të shkëlqyera për t’ju ndihmuar të mësoni nga refuzimi. Ndoshta ju mund t’i jepni komente shefit tuaj se çmimi i produktit tuaj nuk është tërheqës ose se përfitimet nuk plotësojnë kërkesën e tregut. Ju mund të mësoni se një produkt ose shërbim paksa i ndryshuar do të kishte marrë një po dhe ndoshta mund të negocioni një përjashtim nga kompania juaj që ju lejon të ktheheni dhe t’i ofroni klientit atë që ata duan vërtet. Herë pas here, ka diçka që mund të kishit bërë ose thënë ndryshe, që do të kishte qenë bindëse. Marrja e informacionit se si të vazhdohet në mënyrë më efektive herën tjetër është një fitore. Me këtë mentalitet në mendje, refuzimi është në të vërtetë një gjë e mirë, pasi ju ndihmon të përmirësoheni.

    4. Dije se gjërat mund të ndryshojnë 

Mos harroni se shumica e gjërave në jetë nuk janë të përhershme dhe situatat e njerëzve mund të ndryshojnë në mënyrë dramatike nga një vit në tjetrin, ose edhe nga një muaj në tjetrin. Vetëm për shkak se dikush ju refuzoi një herë, nuk do të thotë se do t’ju refuzojë çdo herë.

Kërkoni leje për t’u rilidhur ose prekni përsëri bazën më vonë. Ndoshta shoku juaj nuk mund të gjejë kohë për t’ju parë këtë muaj, por ai do të jetë në gjendje muajin tjetër. Ndoshta klienti që jeni përpjekur të nënshkruani gjatë gjithë vitit do të jetë në një situatë të ndryshme financiare vitin e ardhshëm. Ndoshta tani thjesht mund të mos jetë koha e duhur për çfarëdo që të propozoni dhe megjithëse kjo është në rregull mund të mos jetë gjithmonë kështu. 

    5. Rregulloni strategjinë tuaj

Pasi të merrni informacion të mjaftueshëm për të mësuar pas një refuzimi, mund të përdorni “PDCA”: planifikoni, bëni, kontrolloni dhe rregulloni.

Pasi të jeni refuzuar dhe të dini pse, mund të rregulloni strategjinë tuaj. Nëse refuzimi përdoret si duhet, mund të jetë një mësues i shkëlqyer, sepse mund të na udhëheqë të bëjmë ndryshime në atë që bëjmë dhe si e bëjmë atë. Ju mund të vendosni të filloni të frekuentoni ngjarje në komunitet ose të bashkoheni në një grup rrjeti për të qenë më të suksesshëm. Në fund, nëse refuzimi ju bën të bëni diçka të re dhe të ndryshme, kjo është një tjetër fitore.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0