Si të ndaloni përdorimin e fjalëve plotësuese si “atëherë”, “ëm”, “dmth” gjatë fjalimit tuaj? - Business Magazine Albania

Si të ndaloni përdorimin e fjalëve plotësuese si “atëherë”, “ëm”, “dmth” gjatë fjalimit tuaj?


Shpesh herë na e vënë në dukje që gjatë fjalës sonë themi vazhdimisht fjalë plotësuese, pasi tashmë kjo është bërë pjesë e zakonit tonë të të folurit, si për shembull, “atëherë”, “ëm”, “dmth”.

Ndërsa përdorimi i moderuar në një mjedis të rastësishëm mund të jetë i dobishëm, këshillohet të shmangni përdorimin e tepruar, veçanërisht në një mjedis profesional. Nëse jeni duke përdorur shumë fjalë plotësuese, është koha ta ndaloni këtë zakon.

Lexoni: A e dini se njerëzit e gjykojnë inteligjencën tuaj në bazë të tonit të zërit dhe sesa shpejt flisni?

Në një mesatare ne i përdorim këto fjalë të paktën 3 herë në 100 fjalë që flasim. Kjo mënyrë bën që çdo folës të duket si jo professional dhe madje pak i çuditshëm, kështu që ka ardhur koha që ju ta largoni këtë zakon jo të mirë të të folurit.

  • Metoda me duartrokitje

Së pari, zbuloni se sa shpesh ju i përdorni këto fjalë plotësuese me metodën e duartrokitjes.

Kërkojini dikujt që është i afërt me ju që të trokasë duart sa herë që përdorni një fjalë plotësuese. Kjo mund të duket e çuditshme në fillim, por me kohën do të mësoheni me të dhe ju do ta keni më të thjeshtë që të kuptoni se sa fjalë plotësuese përdorni gjatë bisedave tuaja të përditshme.

  • Metoda e regjistrimit të vetes

Nëse ndiheni jo komfortë që t’i kërkoni dikujt që të trokasë duart, ju mund të regjistroni veten me telefon gjatë një bisede. Më vonë dëgjojeni veten për të parë se sa fjalë plotësuese keni përdorur gjatë bisedës.

Si mund ta rregulloni këtë gjë?

Në shumicën e rasteve, njerëzit përdorin fjalët plotësuese në mënyrë që të kenë kohë për mendimet e tyre. Në ato momente në vend që të përdorni fjalët plotësuese, përpiquni të bëni një pauzë të shkurtër.

Paula Statman, trajnere për të folurin thotë se: “Duhet të trajnoni veten që të toleroni një pauzë më të gjatë dhe t’i thoni vetes se ju nuk do të humbni vëmendjen dhe respektin e njerëzve të tjerë.”

Është gjithashtu e rëndësishme që të menaxhoni ankthin kur ju flisni. Shumica e njerëzve përdorin fjalët plotësuese në mënyrë të pandergjegjshme kur flasin në publik që të fshehin ankthin dhe sikletin e tyre.

Lexoni: Si të paguhesh për të dhënë fjalime në publik?

Kur flsni në publik ose kur bëni një prezantim mundohuni që të fokusoheni se si fjalët tuaja do të ndihmojnë audiencën.

Dhe mos harroni praktika ju bën perfektë. Sa më me vetëbesim të jeni gjatë fjalimit tuaj, aq më pak fjalë plotësuese do të përdorni gjatë prezantimit tuaj. Herën tjetër që do të keni një prezantim “ëm” ju duhet … “dmth” të praktikoheni.

burimi: BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0