Si të jeni më profesionistë në dërgimin e një e-maili?
Përditësuar së fundmi: 24/01/2020

Si të jeni më profesionistë në dërgimin e një e-maili?

Share
nga Ornela Trupja
Jan 24, 2020

Email-i është bërë një normë për komunikim profesional. Por, shumë prej nesh bëjnë gabime kur nisin një email dhe kjo gjë na bën të dukemi jo profesionistë, pavarësisht se kjo po ndodh pa qëllimin tonë.

Lexo: Dëshironi më shumë sukses? Dërgoni këto 6 email-e çdo javë

Shmangni këto gabime kur nisni një e-mail dhe në këtë mënyrë do të dukeni profesionistë:

  1. Kriticizmi
    Nëse zgjedh të bësh kriticizëm nëpёrmjet një emaili, sigurohu që të zbusësh kriticizmin konstruktiv me disa fjalë më të buta para dhe pas tij. Është jo profesionale t’i shpërthesh dikujt me negativitet në një email. Zbute emailin tënd dhe bëji gjërat në mënyrë profesionale.
  2. Dërgojini mesazhet në mënyrë private
    Me kaq shumë volume emailesh, mund të jetë e mërzitshme të marrësh emaile, të cilat kanë vetëm pak fjalë. Mesazhe të tilla duhet të dërgohen duke përdorur një sistem të dërgimit të mesazhit në çast ose thjesht duke dërguar një mesazh me tekst. Reduktimi i emaileve jo të rëndësishme është një mënyrë e mirë për të treguar aftësinë në vendin e punës.
  3. Mos e injoroni mesazhin dhe mos e vononi shumë atë
    Nuk është profesionale të japësh një përgjigje të vonuar ose të injorosh tërësisht një email nga një koleg ose klient. Edhe pse nuk ke kohë, dërgo një email me vetëm një “Faleminderit!”, ose “E mora mesazhin tuaj!” dhe më pas dërgo një email tjetër brenda një periudhe të arsyeshme kohe. Filtrimi i emaileve dhe dhënia prioritet se cilëve emaile duhet t’u dërgohet përgjigjie fillimisht do t’ju mbajë të azhornuar.
  4. Shmangni shprehjen e emocioneve
    Simbolet e fytyrave me emocione janë për tekstet dhe mesazhimin e çastit, jo për emailet. Sado që mendoni se përputhet me përmbajtjen e një emaili, nuk duhet t’i përdorësh. Nuk ka gjë më shumë joprofesioniste se sa një simbol i tillë në fund të çdo paragrafi.

Inc