Si të jeni më profesionistë në dërgimin e një e-maili?


Email-i është bërë një normë për komunikim profesional. Por, shumë prej nesh bëjnë gabime kur nisin një email dhe kjo gjë na bën të dukemi jo profesionistë, pavarësisht se kjo po ndodh pa qëllimin tonë.

Lexo: Dëshironi më shumë sukses? Dërgoni këto 6 email-e çdo javë

Shmangni këto gabime kur nisni një e-mail dhe në këtë mënyrë do të dukeni profesionistë:

  1. Kriticizmi
    Nëse zgjedh të bësh kriticizëm nëpёrmjet një emaili, sigurohu që të zbusësh kriticizmin konstruktiv me disa fjalë më të buta para dhe pas tij. Është jo profesionale t’i shpërthesh dikujt me negativitet në një email. Zbute emailin tënd dhe bëji gjërat në mënyrë profesionale.
  2. Dërgojini mesazhet në mënyrë private
    Me kaq shumë volume emailesh, mund të jetë e mërzitshme të marrësh emaile, të cilat kanë vetëm pak fjalë. Mesazhe të tilla duhet të dërgohen duke përdorur një sistem të dërgimit të mesazhit në çast ose thjesht duke dërguar një mesazh me tekst. Reduktimi i emaileve jo të rëndësishme është një mënyrë e mirë për të treguar aftësinë në vendin e punës.
  3. Mos e injoroni mesazhin dhe mos e vononi shumë atë
    Nuk është profesionale të japësh një përgjigje të vonuar ose të injorosh tërësisht një email nga një koleg ose klient. Edhe pse nuk ke kohë, dërgo një email me vetëm një “Faleminderit!”, ose “E mora mesazhin tuaj!” dhe më pas dërgo një email tjetër brenda një periudhe të arsyeshme kohe. Filtrimi i emaileve dhe dhënia prioritet se cilëve emaile duhet t’u dërgohet përgjigjie fillimisht do t’ju mbajë të azhornuar.
  4. Shmangni shprehjen e emocioneve
    Simbolet e fytyrave me emocione janë për tekstet dhe mesazhimin e çastit, jo për emailet. Sado që mendoni se përputhet me përmbajtjen e një emaili, nuk duhet t’i përdorësh. Nuk ka gjë më shumë joprofesioniste se sa një simbol i tillë në fund të çdo paragrafi.

Inc

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale