Si të diskutosh tema të ndjeshme përpara një auditori


Po përgatiteni për të folur në një koferencë të rëndësishme për biznesin tuaj. Jeni të përgatitur, por nuk jeni të bindur nëse audienca do t’a pëlqejë?! Ndoshta pret reagime nga audienca apo nga investitorët. Ose ndoshta po flet për një temë që ka ngjallur grindje apo edhe agresion në të kaluarën dhe ju jeni të shqetësuar për trajtimin e situatës para një auditori të drejtpërdrejtë.

Në secilin nga këto raste, ju dëshironi të jeni të përgatitur, për hir të biznesit tuaj dhe gjithashtu për hir të stabilitetit tuaj të brendshëm. Herët ose vonë, do të lindë nevoja për të folur publikisht për një temë të ndjeshme, qoftë kjo edhe një temë diskriminuese apo një teme që ju përket juve personalisht. Të përjetosh një situatë të tillë është sfiduese. Më poshtë janë tre këshilla që i përshtaten situatës suaj individuale.

Prezantoni një gjë tuajën dhe vini vazhdimisht theksin mbi të

Çfarë është ajo grimcë e informacionit që ju absolutisht doni të komunikoni me audiencën? Bëni një punë të pastër në prezantimin tuaj sado i gjatë të jetë ai, me një mesazh konçiz dhe që të mbetet në mendje. Edhe pse nuk kërkon shumë kohë kjo është e rëndësishme, pasi që të gjithë kanë informacione, dhe “paketimi i pjesës më të rëndësishme në një mënyrë lehtësisht të tretshme” është diçka me vlerë për audiencën.  E gjitha ajo ç’ka ju kërkoni është përshtypja e mirë para audiencës.

 Përqëndrohuni tek rrëfimi

Auditori do t’ju ndjekë përgjatë gjithë rrëfimit tuaj. Përcillni tek ata emocionin e tregimit me lartësitë dhe karakteret interesante. Një fjalë e ndërtuar mirë gjurmon një hark narrativ. Ai ndërton tension për audiencën tuaj, pastaj e lëshon atë dhe e ndërton tensionin përsëri, pastaj e lëshon përsëri. Kjo ka lidhje me transformimin  thotë Nancy Duarte. Ndërto besueshmërinë duke treguar se kupton “çfarë është”, pastaj prezanto “çfarë mund të jetë” dhe përfundon me “begatinë e re” të idesë tënde të re për të ecur përpara.

Lexo: 3 mënyra fantastike për të financuar biznesin tuaj, pa ndarë fitimet ose kapitalin

Është një klishe, por vlen sepse njerëzit nuk do të kujtojnë gjithçka që ju thatë. Ata do të kujtojnë se si i keni bërë ata të ndihen. Pra, bëni që ata të ndjehen të mëdhenj edhe në një situatë të vështirë, të ndihen të dëgjuar, të kuptuar ose të lidhur në një mënyrë  humane.

Merr frymë, pastaj rishkruajeni pyetjen

Gjatë një fjalimi janë disa mjete të tjera më të vlefshme sesa frymëmarrja. Kur marrim frymë mirë, ne komunikojmë nga një pikë stabiliteti dhe besimi. Kur marrim frymë mirë, ne jemi gjithashtu në një pozicion më të mirë për t’u përgjigjur kur sfidohemi me një pyetje të vështirë ose të ndërlikuar.

Merrni kohën tuaj në kuptimin e asaj që kërkohet. Mos supozoni se e dini se çila është pyetja. Fillimi i përgjigjes suaj si: “Kështu po pyet …” ose, “A jam i saktë në të kuptuarit …” ose, “Pyetja jote është …” ndihmon për të sqaruar pyetjen. Gjithashtu, fton hapësirën për të ndaluar dhe angazhuar pyetësorin, duke e zhvendosur fokusin në një hetim të vërtetë dhe jo në shpërthimin që mund të rrethojë pyetjen.
Inc

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale