Nëse po kërkoni t’i jepni pak nxitje markës tuaj dhe keni një buxhet të ulët, festa e Krishtlindjeve është perfekte për të dhënë një dhuratë në rrjetet tuaja sociale.
Dhuratat përmbushin tre objektiva kryesore: të publikojnë marka ose llogari të ndryshme në të njëjtën kohë, të rrisin shpejt komunitetin përmes llogarive të ankorimit dhe të marrin një fitues që motivon të tjerët të vazhdojnë të marrin pjesë me markën tuaj dhe të tjerët të përfshihen. Tingëllon si një fitore e mirë e trefishtë?
Duhet të shmangni këto 5 gabime dhe mund të arrini një giveaway super të suksesshëm në periudhën më bujare të vitit.
- Ta bëni vetëm
Ideja e një dhurate është të kërkosh bashkëpunëtorë që i shtojnë vlerë aktivitetit, mund të jetë një markë që ofron një dhuratë me vlerë të lartë monetare ose një markë me një komunitet të madh të krijuar, ky i fundit mund të shërbejë si një llogari ankorimi. Nëse përdorni një ndikues me një komunitet të mirë të krijuar si një llogari spirancë, përfitimi për të gjithë do të jetë spektakolar.
- Bashkoheni me markat që nuk kanë kuptim me tuajën apo objektivin tuaj
Megjithëse është e rëndësishme që të kërkoni të bashkoheni me marka ose llogari të tjera, duhet të jeni të sigurtë që të gjithë kanë jo vetëm të njëjtin objektiv, por të njëjtin treg të synuar, kjo do të thotë se komunitetet e tyre në rrjetet sociale janë të ngjashme për sa i përket gjinisë, moshës dhe stilit të jetës. Për shembull, nëse marka juaj është e fokusuar te klientët me fuqi të lartë blerëse dhe mbi 30 vjeç, ju duhet të kërkoni një markë që flet me të njëjtin grup njerëzish dhe e bën këtë me mesazhe të ngjashme me ju.
Lexoni: Ja disa rregulla praktike për marketingun digjital
- Nuk e lidhni atë me një aktivitet të mëparshëm
Kërkoni që dhurata juaj të lidhet me një aktivitet që ka mbledhur më parë një audiencë. Po për një Facebook Live ku keni kapur një audiencë organike prej mijëra shikuesish? Është një ide e mirë të filloni kështu dhe të tërhiqni këtë bazë shikuesish në aktivitetin me të cilin dëshironi të krijoni më shumë ndërveprim. Në këtë mënyrë ju siguroheni që ata të përfshihen në të dyja aktivitetet.
- Jepni një çmim jo të plotë
Dhe me këtë nuk dua të them që ju jepni vetëm një pjesë të çmimit që premtuat (edhe pse edhe kjo është mjaft e keqe). Është e rëndësishme që, nëse jep një produkt si çmim, ta shoqërosh me një përvojë dhe anasjelltas, nëse çmimi që ofroni është përvojë, të ofroni produkte të caktuara që e plotësojnë atë. Mos harroni se sa më shumë të zgjidhni jetën e fituesit, aq më i madh është vlerësimi i markës suaj dhe nxitja për të tjerët për të marrë pjesë në të ardhmen.
- Bëni një dinamikë shumë të komplikuar
A nuk do të të pëlqente të fitonit mijëra gjëra, por pa pasur nevojë të merrni pjesë? Sado e thjeshtë të jetë dinamika dhe çmimi të jetë shumë i mirë, të gjithë e humbasim ndërveprimin sa më i ndërlikuar të jetë aktiviteti që duhet kryer për të fituar. Një këshillë e artë: mos u kërkoni njerëzve të ngarkojnë foto, askush nuk i pëlqen, aq më pak nëse mendojnë se çmimi nuk ia vlen.
Dhënia e dhuratave padyshim që mund të rrisë shpejt audiencën tuaj dhe të rrisë ndërveprimin me markën tuaj, por kini kujdes, nëse e bëni atë në mënyrën e gabuar, mund t’ju kushtojë shumë unfollows dhe madje edhe mungesë besueshmërie të markës suaj. Mos harroni të vendosni rregulla shumë të qarta që në fillim.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.