Si të bëjmë blerje të zgjuara në fushën e higjienës - Business Magazine Albania

Si të bëjmë blerje të zgjuara në fushën e higjienës

Jemi një një periudhë sfiduese për të gjithë sipërmarrjen private. Përjashtuar pak sektorë ku janë nxitur shpenzimet për shkak të Covid (si industria ushqimore pjesërisht dhe mjeksia) shumë fusha të tjera po përballen me ulje të fortë të shitjeve.

Turizmi është një prej tyre. Kapaciteti i frekuentimit në rastin më të mirë arriti 50% dhe dimri përpara do ta ulë shumë më tepër këtë fluks. Në të njëjtën kohë, këtij sektori shërbimi i kërkohet vëmendje e shtuar në higjienë pikërisht për shkak të pandemisë.

Pandemia mbërriti në një periudhë kur tregu ende nuk është konsoliduar. Administratorët e hoteleve dhe restoranteve mund të vijojnë të furnizohen në tregje të hapura, apo në supermarket për të gjitha solucionet që lidhen me higjienën.

Por në fakt, a jemi aq të pasur sa të blejmë lirë?!

Unë dua t’ju sjell më poshtë disa këshilla praktike për blerje të zgjuara në fushën e higjienës. Kjo vlen për sipërmarret po aq sa për familjet.

Mos rend pas çmimit të ulët. Nuk mungojnë lajmet kur janë sekuestruar sasi detergjentësh të prodhuar në bodrume. Ku mund ta gjeni sigurinë e prodhimeve anonime dhe të lira? Në rastin më të mirë ato nuk kryejnë funksionin për të cilin i keni blerë. Në rastin më të keq mund të sjellë dëme shëndetësore tek ju apo tek klienti.

Lexo: Maksimizimi i shitjeve: Një pamje e parimeve dhe praktikës së saj

Bëni raportin sasi-çmim. Furnizimet e specializuara mund të jenë në paketime më të mëdha e rrjedhimisht me çmim më të lartë. Por, në të njëjtën kohë, pajisja është më e qëndrueshme dhe solucioni parashikohet të përdoret në doza më të vogla për të dhënë efektin e njëjtë (madje më të mirë) se një dozë më e madhe e produkteve të tregut të hapur.

Krijoni marrëdhënie të qëndrueshme e profesionale. Vajtja e pjesëtarëve të stafit në market për të blerë detegjentë nuk është profesionale. Juve ju duhet një kontratë afatgjatë me një furnitor që nuk ju lë në baltë. Kështu nuk do të keni surpriza për blerje në moment të fundit. Në të njëjtën kohë, ju mund të negocioni çmimin, e të përfundoni ndoshta edhe në blerje më të lira se ato në supermarket apo në tregune hapur. Në blerje më të mira do të arrini sigurisht.

Kini parasysh klientin. Nëse ndërmerrni të gjithë hapat më lart, ju jo vetëm nuk keni shpenzuar më shumë. Keni hequr stresin e blerjeve të shpeshta, të pasigurta dhe në vende të ndryshme. Por në të njëjtën kohë, keni krijuar një profil profesional para klientit. Ai e ndien dhe e shikon produktin që përdoret, cilësinë, efektin. Për më tepër, ndërtimi i marrëdhënieve me kompani të specilaizuara mund t’ju sigurojë produkte të personalizuara si kartpecetat.

Të gjitha produktet e higjienës, për shërbimin hotelier, sipërmarrje, por edhe familje mund t’i gjeni tek AlbSolution. Ajo është kompania e tregtimit të produkteve miqësore me mjedisin. Produkte të brandeve ndërkombëtare, për të cilat Albsolution ka eksluzivitetin mund të porositen edhe online pranë kësaj kompanie.

Rigers Rusi, Administratori i AlbPastrim sh.p.k.

blerje të zgjuara

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0