Si të bëheni një udhëheqës me ndikim


Çdo njeri është një influencer në familje, në rrethin shoqëror apo në punë. Pra, secili nga ne influencon në një farë mënyre.

Marketingu i vetvetes për të grumbulluar një numër të madh ndjekësish, nuk është një mënyrë e gabuar. Janë ato konotacione të diskutueshme që i bëjnë drejtuesit e biznesit dhe udhëheqësit më të tërhequr për një status tjetër, në dukje më profesional. Puna e një “udhëheqësi të menduar”, është të krijojë një zhvendosje paradigme që u jep atyre respekt dhe reputacion pozitiv. Por, duke parë një mënyrë tjetër, linja po bëhet gjithnjë e më e paqartë. Ndikuesit janë më të arsimuar dhe të aftë se kurrë më parë, ndërsa udhëheqësit e mendimit janë bërë, në disa raste, nxitës të flaktë të kompanive dhe markave të tyre.

Çfarë është një udhëheqës ndikues?
Influencuesi udhëheqës është ekzekutivi që përmes një rekordi të dëshmuar, ka triumfuar në biznes dhe tani motivon dhe frymëzon të tjerët të krijojnë sukses të ngjashëm përmes shkëmbimit të njohurive, qëndrimit, filozofisë dhe strategjisë. Një lidership influencues përdor kanale të tilla si, lajme ose botime aktuale dhe strategji të mediave sociale për ta realizuar këtë. Ndërsa pothuajse kushdo mund të blejë ndjekës në Instagram ose të pprezantohet si drejtues për një industri, një influencues i vërtetë në drejtim duhet të ketë aftësi të veçanta, jo lehtë të arritshme.

Lexo: Instagram, ekspozohen të dhënat e miliona influencuesve

Fuqia dhe angazhimi për të frymëzuar

Edhe nëse e konsideroni veten një komunikues pasionant dhe jeni të sigurt në aftësitë tuaja për të shkruar dhe folur, me siguri përballeni me pengesa e kufizime kohore; mosnjohja me platformat (p.sh. ju mund të publikoni materiale frymëzuese në blogun tuaj ose profilin e LinkedIn, por a dini si t’i prezantoni mendimet tuaja përpara një audience më të gjerë?; padurimi (ndikimi i lidershipit kërkon më shumë përpjekje sesa goditja në errësirë; pasiguri për atë që thoni (ju i dini mendimet tuaja, por nuk i shpjegoni ato në mënyrë efikase?); ose mungesë besimi.
Përvojat tuaja ndikojnë tek ju dhe perspektiva që fitoni është ajo që vetëm ju keni aftësinë të ndani. Këto rrëfime nuk janë vetëm të fuqishme. Ato fillojnë t’ju pozicionojnë në mënyrë autentike si një drejtues që mund të motivojë dhe frymëzojë.

Një hap i parë kritik
Nëse akoma nuk publikoni asgjëkund, zgjidhni një platformë sot (LinkedIn ose Medium është një vend i shkëlqyer për të filluar) dhe thjesht filloni të shkruani për diçka.

Provoni njërën nga këto tre tema:

Për të ndikuar, ose jo 
Në fund të fundit, ju do të jeni në gjendje të drejtoni procesin e përpunimit të ideve dhe më pas të filloni të përdorni të njëjtën qasje me ngrohtësinë tuaj dhe ekspertizën e industrisë. Si ndikues në drejtim, ju jeni eksperti dhe autoriteti. Të gjitha njohuritë janë tashmë aty, por kërkohet që tëshmangni plotësisht zonën tuaj të rehatisë. Në fund të fundit, doni të lini një gjurmë me përmbajtjen tuaj, apo doni të lini një trashëgimi? Vendosni ju.

Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale