Si ta kuptoni nëse dikush është një lider i madh?

Si ta kuptoni nëse dikush është një lider i madh?


Cila është gjuha që liderët e mëdhenj e kuptojnë, ndërsa ju mund të mos e kuptoni? Epo, sinqerisht, liderët më të mirë flasin ndryshe për krenarinë – dhe kjo nuk ka lidhje me paratë, statusin apo titullin e tyre.

Njerëzit kanë botëkuptime të ndryshme për krenarinë. Nga njëra anë, të gjithë duam të ndjehemi krenarë për punën që bëjmë, për kompaninë për të cilën punojmë dhe për suksesin që kemi arritur në karrierën tonë. Nga ana tjetër, krenaria është një nga shtatë mëkatet vdekjeprurëse – një koncept i sqaruar në vitin 590 nga Papa Gregori. Në thelb, ai përkufizohej si mëkati më i rrezikshëm – një çoroditje e aftësive që i bën njerëzit të besojnë se janë Zot. Dhe, le të jemi të sinqertë, kjo është një perspektivë e zymtë e krenarisë.

Lexo: 4 Mënyra sesi një ndjekës mund të bëhet lider

E vërteta e kësaj çështjeje është se ne të gjithë e kuptojmë vlerën dhe rrezikun e krenarisë. Dhe këtu liderët më të mirë duket se flasin të njëjtën gjuhë – sepse kur liderët e mëdhenj flasin rreth arritjeve për të cilat janë më krenarë, ato arritje rrallë kanë qenë për veten e tyre.

Liderët më të mirë krenohen me:

  1. Progresin

Ndërsa shumë prej nesh takojnë njerëz që duan të flasin për gjithçka që kanë arritur personalisht, liderët e shkëlqyeshëm (edhe kur duhet të marrin pjesën më të madhe të meritës) kanë një ndjenjë krenarie për njerëzit, grupet dhe ekipet që ndikuan në realizimin e atij progresi. Liderët më të mirë nuk thonë “Shikoni çfarë bëra”. Përkundrazi, ju do t’i dëgjoni të thonë “Shikoni çfarë bëmë”, ose “Shikoni se çfarë bënë ata”.

  1. Përulësinë.

Kjo, ndryshe nga shembulli i mësipërm, është një fushë ku liderët më të mirë shprehin krenari personale. Liderët e mëdhenj krenohen me injorancën e tyre personale (mbase gjatë viteve të tyre të rinisë). Dhe ata krenohen më shumë për gabimet e tyre – sepse ato gabime janë shumë herë arsyet kryesore që ata janë bërë të suksesshëm.

  1. Karakterin.

Një listë e gjatë e arritjeve është gjithmonë mbresëlënëse. Por liderët më të mirë në fakt kujdesen më shumë për mënyrën sesi një person bëhet i suksesshëm sesa për vetë suksesin. Karakteri ka rëndësi, dhe liderët e mëdhenj krenohen për t’i bërë gjërat në “mënyrën e duhur”.

Kjo është arsyeja pse ju mund të shihni disa punonjës të caktuar të ngriten në detyrë përpara atyre që mund të kenë bërë më shumë për kompaninë. Kjo është për shkak se ata punonjës flasin gjuhën e liderve të mëdhenj – ata e tregojnë karakter.

  1. Kuptimin

Kjo mund të tinëgëllojë e çuditshme për disa nga lexuesit. Por nuk është kështu. Liderët më të mirë, përderisa janë të mirë në frymëzimin e ekipit dhe për të mbledhur njerëzit rreth një qëllimi të përbashkët për krijimin e një rezultati të suksesshëm, ata krenohen me kontributin që puna e tyre bën për botën.

Ata krenohen me krijimin e një impakti pozitiv – në jetën e klientëve, për anëtarët në komunitetin e tyre, ose për çështjet e rëndësishme të botës.

  1. Suksesin e të tjerëve.

Ndërsa kjo e fundit mund të duket e ngjashme me të parën, nuk është kështu. Liderët më të mirë e kuptojnë që puna e tyre nuk është që të admirohen. Ata e kuptojnë që puna e tyre nuk është të bëhen më të suksesshëm se të gjithë të tjerët në ekipin e tyre. Ata e kuptojnë se puna e tyre nuk është që të respektohen apo të pëlqehen. Liderët më të mirë e kuptojnë që puna e tyre është t’i ndihmojnë të tjerët të bëjnë më të mirën e tyre. Dëgjoni nga afër liderët e mëdhenj se çka i bën atë krenar. Ka të ngjarë që ata do t’ju tregojnë një histori për suksesin e dikujt tjetër.

Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0