Si po ndryshon Google me inteligjencën artificiale? - Business Magazine Albania

Si po ndryshon Google me inteligjencën artificiale?

Google ka bërë investime shumë-milionë dollarëshe në themelimin, infrastrukturën e internetit dhe energjinë e pastër. Por sfida më e madhe ka qenë zgjedhja për inteligjencën artificiale në kërkim. Këtë e thotë shefja e investimeve dhe presidentja e Google, Ruth Porat.

“Sfida më e madhe është aplikimi dhe evoluimi i AI në kërkim,” tha Porat në Konferencën Reuters NEXT. “Po i takojmë njerëzit aty ku duan të takohen. Është e jashtëzakonshme.”

Porat përmendi se ishte bukur të shihte që Google Search kalonte nga “10 lidhje blu” në përmbledhje të shkruara nga AI që shfaqen në krye të kërkimit. Ky është një ndryshim i madh nga ndërfaqja e vjetër. “Po vazhdon të evoluojë,” tha ajo.

Google nisi të prezantojë përmbledhjet e bazuara në AI në SHBA në Maj. Pothuajse menjëherë, gjërat filluan të shkonin keq. Rezultatet e kërkimit me AI shpesh ishin të pasakta, duke i thënë përdoruesve të hanë gurë ose të bëjnë salcë pice me ngjitës jo-toksik.

Google rregulloi burimet për përmbledhjet me përmbajtje AI. U largua nga faqet si Reddit dhe u fokusua tek faqet me njohuri të specializuara, si Runners World.

Tani është e qartë se Google do të vazhdojë të shtojë më shumë veçori të AI në kërkim, edhe pse kjo është një lëvizje e rrezikshme.

Lexo edhe: Elon Musk bëhet personi i parë në botë me pasuri neto prej 400 miliardë dollarësh

Javën e kaluar, CEO i Google, tha në Samitin DealBook të New York Times se Google Search do të ndryshojë ndjeshëm vitin e ardhshëm. Modelet e AI do të bëhen më të avancuara. Kërkimi do të jetë në gjendje të trajtojë pyetje më komplekse se kurrë më parë.

“Mendoj se do të habiteni edhe në fillim të vitit 2025 për llojin e gjërave që kërkimi mund të bëjë krahasuar me sot,” tha ai.

Google ka 89.98% të pjesës së tregut të motorëve të kërkimit global, sipas Stat Counter. Konkurrentët si Bing dhe Yahoo! mbajnë vetëm 3.94% dhe 1.24%, përkatësisht.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0