Si ndikon të qënurit proaktiv në suksesin tonë - Business Magazine Albania

Si ndikon të qënurit proaktiv në suksesin tonë

proaktiv

 Shkroi Babeta Rexhepi, kontributor

Nëse do të ndodheshit në një situatë konfliktuale me kolegun ose kolegen tuaj gjatë punës, do preferonit të ndiznit debatin për të dalë ju i fituari apo të kuptonit çfarë e shkaktoi këtë debat dhe të tentonit të  zbusnit gjakrat mes jush?

Shpesh është shumë më lehtë dhe më çliruese  të reagosh ndaj situatave sesa të tentosh t’i  parandalosh ato. Edhe pse parimisht ne e dimë se të zgjidhësh problemin duke zbuluar shkakun është mënyra më e mirë, ne në përgjithësi zgjedhim të reagojmë ndaj situatave në vend se si t’i mbajmë nën kontroll ato. Por në fakt e vërteta është se,  kjo nuk është një metodë efektive për zgjidhjen e çështjeve dhe ruajtjen e marrëdhënieve. Ndaj, në këto raste del në pah rëndësia e të  vepruarit në mënyrë Proaktive. Një proaktiv është e kundërta e të qenurit reaktiv.

Të qënurit proaktiv, ju mundëson të zbuloni pse po ndodh një konflikt, ju ndihmon të kuptoni kush është burimi i problemit dhe si ta shikoni situatën në një pamje më të plotë, në mënyrë që të jeni më i përgatitur për ta menaxhuar.

Të jesh proaktiv ka të bëjë me marrjen e përgjegjësisë për jetën tënde. Ju nuk mund të fajësoni per gjithçka prindërit ose rrethanat në të cilën ndodheni. Njerëzit proaktivë e pranojnë se janë «të aftë për të reaguar». Ata nuk fajësojnë gjenetikën, rrethanat, kushtet për sjelljen e tyre. Ata punojnë çdo ditë për të përmirësuar këto rrethana dhe për të rritur performancën e tyre në punë dhe suksesin e tyre në jetë.

Personat proaktivë kanë shumë tipare pozitive ose cilësi të mira brenda tyre sikurse janë:

Ato ndjekin një stil jetese të ekuilibruar në të gjitha aspektet: zgjohen herët në mëngjes, bëjnë ushtrime, ushqehen shëndetëshëm, meditojnë, lexojnë libra mbi zhvillimin personal.

Kanë vetëdije të lartë mbi emocionet e tyre, mbi karakteristikat e tyre të forta dhe të dobëta si dhe kanë vetdije sociale për të kuptuar njerëzit që i rrethojnë.

Janë njerëz kreativë dhe me produktivitet të lartë. Janë strategjikë dhe planifikues. Personi proaktiv gjithmonë bën disa strategji dhe planifikon disa nga strategjitë që do të zbatohen praktikisht.

Lexo: Rrisni produktivitetin tuaj duke ndryshuar mendësinë

Janë inovatorë dhe vizionarë – Parashikojnë  trendet shoqërore, situatat e ardhshme dhe orientohen gjithmonë drejt iniciativave të reja.

Janë objektiv dhe të ekuilibruar – Nuk ngulmojnë në bindjet e tyre, duke u shfaqur as shumë të sigurt, as shumë pesimist, pasi ato janë më shumë të orientuar drejt zgjidhjeve konstruktive

Personi proaktiv gjithmonë përpiqet të fitojnë por u japin edhe  të tjerëve mundësinë  të fitojnë gjithashtu.  Janë empatikë, vihen lehtësisht në pozicionin e tjetrit dhe reagojnë me dhembshuri ndaj tyre.

Janë fleksibël- përshtaten me lehtësi ndaj ndryshimit të situatave.

Janë të sjellshëm dhe me etikë, gjë që i ndihmon për të arritur pozicione drejtuese në të
ardhmen.
Nëse deri tani keni menduar të prisni momentin e duhur për të ndryshuar jetën tuaj, një
proaktiv ju bind për të kundërtën. Ju nuk mund t’ia besoni të vetmen jete që keni rastësisë
apo mrekullive, për ta përmirësuar atë, por vetes tuaj dhe veprimeve që ju zgjidhni të kryeni
sot.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0