Si chatbots po ofrojnë funksionet kryesore në mbështetje të klientëve

Si chatbots po ofrojnë funksionet kryesore në mbështetje të klientëve?


Chatbots po revolucionarizojnë marrëdhënien e kompanive me klientët duke u dhënë klientëve mundësinë të kontaktojnë kompaninë përmes aplikacioneve të mesazheve, postës elektronike ose tekstit për të ndihmuar në forcimin e besnikërisë së markës.

Lexo: Si të rrisni angazhimin në chatbot-in tuaj?

Shërbimi i klientit Chatbots:

Vetëm një përvojë negative e shërbimit ndaj klientit, mund të largojë klientët nga kompania. Në një raport nga Business Insider Intelligence, 60% e konsumatorëve amerikanë nuk kanë përfunduar një blerje të synuar bazuar në përvojën e dobët të shërbimit ndaj klientit. Kjo mund të përkthehet në miliarda dollarë të humbur në shitje vetëm për shitësit e SH.B.A-së.

Asistentë virtualë:

Përparimet në asistentët virtualë u kanë dhënë chatbots fuqinë për të bërë pyetje, të krijojnë kontekst dhe qëllim, dhe t’i ndihmojnë më mirë klientët. Komoditeti është një përbërës kryesor i përvojës së klientit, prandaj një chatbot 24/7 që trajton shërbimin ndaj klientit është një formë me kosto efektive dhe e fuqishme për të ofruar mbështetje themelore për konsumatorët.

Në mënyrë ideale, klientët marrin të njëjtin nivel shërbimi që ata do të bënin me një përfaqësues, por nëse lind një çështje shumë komplekse, klienti mund të ridrejtohet tek një përfaqësues njerëzor. Chatbotet e shërbimit të klientëve u përgjigjen pyetjeve bazuar në fjalë kyçe.  Bisedat e shërbimit të klientit përqendrohen në proçeset me shumë hapa ose parametrat e hyrjes për të ndihmuar më mirë klientët më shpejt, në vend që të bëjnë pyetje të shumta. Proçesimi i integruar i mësimit natyror (NLP) lejon që chatbotët të kuptojnë dhe të trajtojnë më shpejt kërkesat e klientëve.

Linja ajrore e Messenger:

Chatbots lejojnë fluturuesit të marrin përditësimet e udhëtimit. Fluturuesit nuk do të duhet t’u përgjigjen një seri pyetjesh hap pas hapi, por thjesht t’u kërkojnë botëve të kërkojë fluturime në destinacionin e zgjedhur dhe të prenotojë fluturimet e tyre.

Asistent Virtual Chatbots:

Dallimi midis një chatbot të shërbimit të klientit dhe një asistent virtual chatbot (VAC) janë funksionet e tyre. Përndryshe, teknologjitë themelore të tyre janë të ngjashme. Të mbështetur nga inteligjenca artificiale, të dy janë në gjendje të kuptojnë informacionin e ushqyer qoftë përmes tekstit ose njohjes së fjalës. Ashtu si chatbot-et e shërbimit të klientit, VAC-të ofrojnë informacion, shërbime dhe ndihmë në lidhje me faqet në internet dhe mbështesin një gamë të gjerë të aplikacioneve në biznes, arsimim, qeveri, kujdes shëndetësor dhe argëtim.

Disa asistentë virtualë përdoren më shpesh për të ndihmuar punonjësit e një organizate në vend të audiencës së jashtme. VAC-të mund të kryejnë një sërë detyrash për të organizuar më mirë një zyrë, siç është krijimi i listave, caktimi i ndonjë takimi ose kujtese, hapja e programeve kompjuterike ose aktivizimi i pajisjeve inteligjente. Të gjitha këto mund të kontrollohen me komanda zanore ose përmes tekstit.

Lexo: 6 shembuj të aplikimit të inteligjencës artificiale në jetën reale

Chatbots për faqet e internetit:

Chatbots në faqet e internetit mund të gjenerojnë udhëheqës dhe të rrisin normat e konvertimit nëse zbatohen si duhet. Integrimi i chatbots brenda faqeve të internetit të kompanive mund ta bëjë më të lehtë për përdoruesit të lundrojnë në faqe dhe të rregullojnë përvojat e përdoruesit.

Nëse doni realisht që të zhvilloni marrëdhënien me klientët tuaj, zhvilloni Chatbots-et si një mundësi e mirë.

Burimi: Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0