Shumica e njerëzve ende nuk e kuptojnë se si funksionojnë kriptomonedhat - Business Magazine Albania

Shumica e njerëzve ende nuk e kuptojnë se si funksionojnë kriptomonedhat

Institucionet kryesore financiare kanë filluar të përqafojnë kriptovalutat, por njerëzit ende. Më shumë se një në 10 të rritur amerikanë nuk kanë dëgjuar kurrë për kriptovalutat si Bitcoin, Ethereum dhe Dogecoin, sipas një sondazhi të ri nga Harris Poll. Të dhënat iu dhanë Bloomberg gjatë një jave kur vlera e një Bitcoin u rrit përtej 52,000 dollarëve për herë të parë.

Gati gjysma e të anketuarve kishin dëgjuar vetëm emrat e këtyre monedhave, ndërsa 16% thanë se ishin shumë të njohur me kriptovalutat dhe 28% thanë se ishin disi të njohur, sipas sondazhit të 1984 personave të kryer nga 12 deri më 14 shkurt.

“Nga këndvështrimi publik, nuk është një kriptomonedhë, është një monedhë e fshehtë,” tha John Gerzema, shefi ekzekutiv i Harris Poll.

Shumica e njerëzve që kanë dëgjuar për kriptovalutat nuk i kuptojnë plotësisht ato: 61% e njerëzve që kishin dëgjuar për monedhat thanë se kishin pak ose aspak të kuptuar se si funksionojnë ato. Vetëm 14% e atyre që janë të njohur me kripto-n thanë se e kuptojnë “shumë mirë” se si funksionojnë.

Lexo edhe: Banka Evropiane ngre “alarmin” për kriptot: Duhen rregulluar. Rrezikojmë krizë si të 2008-ës

Rritja e Bitcoin ka habitur vëzhguesit dhe ka i bërë kritikët të numërojnë orët para rënies. Nga njerëzit e njohur me kriptovalutat, 4% thonë se mendojnë se Bitcoin do të bjerë në 0 dollarë, ndërsa 8% thonë se e shohin atë duke shkuar mbi 100,000 dollarë.

Besimi mbetet një faktor tjetër. Mes njerëzve të njohur me kriptovalutat, rreth 43% shprehën dyshime për legjitimitetin e tyre si një formë pagese. Dhe 29% mendojnë se kriptomonedhat do të harrohen kryesisht në 10 vjet, ndërsa 34% besojnë se do të bëhet një formë standarde pagese.

Në muajt e fundit, kompani duke përfshirë Mastercard Inc. dhe Tesla Inc. kanë thënë se planifikojnë të fillojnë përpunimin e pagesave në kriptovaluta. Pak njerëz përdorin në të vërtetë bitcoin për të bërë blerje. Vetëm 10% e njerëzve të njohur me kripto-n thanë se bëjnë rregullisht blerje me të.

Në të gjithë grupet demografike, mosha nuk ishte domosdoshmërisht treguesi më i madh i besimit në kripto. Për shembull, ndërsa 58% e të anketuarve të Gen Z (të përcaktuar si midis 18 dhe 24 vjeç) që dinin për kripto-n thanë se mendonin se monedhat dixhitale ishin shumë ose disi legjitime si një formë pagese, kjo shifër u rrit në 69% për mijëvjeçarët (midis 25 dhe 40 vjeç).

Gerzema tha se mijëvjeçarët mund të funksionojnë si një urë lidhëse midis bebeve dhe gjeneratës Z. Mijëvjeçarët janë të zgjuar në teknologji dhe  përshtaten shpejt me produktet financiare dixhitale dhe gjithashtu kanë filluar të kenë më shumë asete të investueshme.

Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0