Shqiptarët, fillojnë të prenotojnë herët pushimet jashtë. Kryeson Antalya


Këtë vit vlerësohet të ketë pasur një rritje të lehtë të çmimeve për pushimet në Turqi, në veçanti në Antalya. Megjithatë, shqiptarët e kanë ekuilibruar çmimin me prenotime të bëra më herët se vitet e kaluara. Në një intervistë për Businessmag.al, Ornela Zholaj, drejtuese e Global Travel, tregon se shqiptarët vazhdojnë të tregojnë interes të lartë për pushimet familjarë në Antalya.

Si është fluksi i udhëtimeve jashtë krahasuar me një vit më parë dhe cili është trendi i këtij viti?

Trendi vazhdon të mbetet Antalya dhe jo vetëm për Shqipërinë. Këtë vit në Antalya ka një rritje të madhe të turistëve Europianë për pushimet familjare.

Greqia pason me një numër tjetër të konsiderueshëm pushuesish shqiptare. Kjo edhe për faktin e kalimit, ku mundësia për të pushuar drejt Greqisë ka kosto më të lira, nisur nga fakti që udhëtimi bëhet me makinë dhe gamën më të madhe të akomodimeve e ka në formën e B&B, ose apartamente me qera. Resortet në Greqi janë më të pakëta dhe kostot e tyre mund të pëballohen nga një numër jo shumë i madh pushuesish.

Antalya ofron mbi 500 resorte për të gjitha buxhetet, si ato ekonomike edhe ato të nivelit të lartë Luxury.

A ka pasur ndryshime në çmime?

Çmimet e paketave kanë një rritje këtë sezon, por të gjithë në operatorët turistikë përmes fushatave promocionale, kemi këmbëngulur për prenotimet e hershme, gjë që mundëson ulje të konsiderueshme.

Kjo ka pasur efekt si asnjë vit tjetër. Shumica kanë bërë prenotimet për pushimet duke filluar që nga muaji Janar.

Pjesa tjetër që nuk kanë mundur për arsye të ndryshme të prenotojnë, do ta ndiejnë më shumë rritjen e çmimeve këtë sezon.

Cila është koha mesatare që familjet shqiptare zgjedhin të pushojnë jashtë? 

70 % e pushuesve preferojnë paketat 1 javore, pasi pjesën tjetër të lejes preferojnë ta kalojnë edhe në jug të Shqipërisë.

 

 

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale