“Shporta e Reçit” dhe biznesi i Prek Gjeloshajt

“Shporta e Reçit” dhe biznesi i Prek Gjeloshajt


Shkruar nga Afërdita Selimi

Ishte viti 2010 kur filloi aktivitetin e mbledhjes së produkteve të zonës për t’i shitur në tregun e qytetit. Më pas, Prek Gjeloshaj me kursimet e tij dhe me ndihmën e FED invest hapi një pikë shitje “Shporta e Recit” në buzë të rrugës nacionale për të tregtuar prodhimet e zonës. Në filllim ishte pak e vështirë sepse pak njerëz ndalonin, por tani është bërë një referencë si për turistët dhe për banorët e zonës që kërkojnë produkte të zonës.

Prek Gjeloshaj është shumë aktiv në zonën ku ai banon dhe është një referencë për të gjithë banorët e fshatit. Ai ka marrë disa herë kredi në FED invest për qëllime të ndryshme, por ai thotë se “kredia e parë më ka ndihmuar shumë sepse asnjë institucion nuk besonte në idenë e mia për biznes”. Tani ai ka një biznes të qëndrueshëm, të mirë organizuar dhe madje është në shërbim të komunitetit ku ai jeton, sepse mbledh produktet e zonës përreth. Tani në “Shportën e Recit” gjithkush që kalon mund të gjejë produkte të ndryshme të zonës si sherebela, lule balsami, mallagë e zezë; mjaltë gështenjë të cilësisë së parë, ҫaj mali, por edhe fasule, arra etj.

Lexoni: Dizenjo e produkteve malore, ja kriteret

Krahas “Shporta e  Recit”, ku aktiviteti kryesor është grumbullimi dhe tregtimi i  gështenjave, Prek Gjeloshaj ka në pronësi të tij edhe një baxho djathi ku bën prodhimin e djathit të bardhë dhe kaҫkavall. Ai ka zgjeruar aktivitetin duke u financuar sërish nga FED invest për ngritjen e një baxho djathi. Kredia ka shërbyer për të blerë pajisje për prodhimin dhe stazhionimin e djathit në baxho, ku punojnë e shoqja dhe 2 persona të tjerë të fshatit fqinj. Tregu është kryesisht vendas por eksporton edhe në Kosovë e Malin e Zi. Furnizimin me lëndën e parë “qumështin” e bën nga banorët e fshatrave përreth, të cilën tregtimin e qumështit në baxho e kanë një mënyrë jetese, pasi u siguron të ardhura. Zona ka filluar që të zhvillojë aktivitet në rritje dhe mbarështimin e dhive ku produktet e tyre i tregtojnë në marrëveshje me grumbulluesit.

Mikrofinanca është zgjidha e  sipërmarrjes bujqësore. FED Invest ka në rrethin e Shkodrës 2087 anëtarë ku rreth 240 prej tyre janë kredimarrës. Rrethi i Shkodrës ka një portofol kredie afro 100 milion lekë. Niveli i kredive është 83,668,053 lekë, kurse niveli i depozitave ka arritur në 25,218,915 lekë.

Lexoni: Investimet në bujqësi, ja kriteret për të përfituar nga programi Ipard II

Me tre degë, njëprej tëcilave hapur së fundi në Bushat, drejtuesit e FED invest, thonë se kanë mundësi të rrisin cilësinë e shërbimit ndaj anëtarësisë dhe të kenë më shumë mundësi për zhvillimin e bujqësisë dhe agrobiznesit në këtë zone.

Ekspertët e fushës, thonë se financimi i bujqësisë redukton me katër herë më shumë varfërinë, duke gjeneruar rritje ekonomike dhe punësim. Aktualisht, ai është sektori ku punësohet 50% e fuqisë punëtore.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0