Shoqata Shqiptare e E-commerce (AECA), gjatë ditës së parë të eventit “Digital Strategy” organizoi një panel specifik mbi mënyrat e ndërtimit të besimit në mjedisin e biznesit.
Ndër panelistët, Znj. Delina Ibrahimaj, Ministrja për Sipërmarrjen dhe Klimën e Biznesit, shpjegoi reformat e ndërmarra nga qeveria shqiptare për të përmirësuar Klimën e Biznesit me një fokus të veçantë në tranzicionin digjital dhe skemat mbështetëse për startupet, të cilat janë kryesisht në sektorin e teknologjisë. Në anën tjetër, Z. Stephan Joss, drejtuesi i ekipit të Sektorit Privat të Helvetas në Shqipëri, theksoi komunikimin midis biznesit dhe Qeverisë si çelësi i suksesit për ndërtimin dhe restaurimin e ndërsjellë dhe një klimë të mirë biznesi në vend.
Lexo edhe: Mbrëmje gala për nënat dhe foshnjat
Panelistë të tjerë, Z. Epi Ludvik dhe Z. Davide Barbieri, sollën përpara pjesëmarrësve rëndësinë e të pasurit besim në vetvete dhe krijimin e vibrimeve pozitive si një urë e mirë për të ndërtuar me konsumatorët, veçanërisht jetike për shitësit online. Së fundmi, Z. Artan Gjergji, Sekretari i Përgjithshëm i AECA, shpjegoi punën e bërë nga kjo shoqatë e re për të luftuar informalitetin shumë të pranishëm brenda biznesit të shitjeve online. Trustmark, si një instrument besimi për konsumatorët, do të lëshohet vetëm për bizneset që përmbushin kuadrin ligjor dhe indikatorët e nevojshëm për një hashtagbiznes online të standardizuar, duke synuar rikthimin e besimit tek blerësit online vendas.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.