Shkenca bie dakord që ky mund të jetë sekreti për një vend pune më të mirë dhe më të shëndetshëm - Business Magazine Albania

Shkenca bie dakord që ky mund të jetë sekreti për një vend pune më të mirë dhe më të shëndetshëm

Menaxherët shpesh mendojnë se ushtrimi i presionit mbi punonjësit do të çojë punën përpara. Në të vërtetë, ajo kthen vendin tuaj të punës në një tenxhere me presion që rrit stresin dhe e çon në qarkullim.


Sipas Raportit Mind the Workplace 2021, i cili mati perceptimet e mbi 5,000 punonjësve, gati 9 në 10 punonjës raportojnë se stresi i tyre në vendin e punës ndikon në shëndetin e tyre mendor. Mbi 56 përqind e punonjësve raportuan se ata kalojnë kohë duke kërkuar një pozicion të ri, krahasuar me 40 përqind të të anketuarve në 2018.

Një alternativë për uljen e stresit dhe ankthit që kemi ndjerë të gjithë gjatë 15 muajve të fundit është që bota e biznesit të fillojë të dëgjojë shkencën. Shumë hulumtime sugjerojnë që kur kompanitë krijojnë një mjedis të mirë – ku jetohet çdo ditë, ata do të shohin një vend pune më të shëndetshëm dhe më të përmirësuar.

Mirësia “lartëson” lumturinë

Sipas hulumtimit të Jonathan Haidt në Universitetin e Nju Jorkut, nëse vëzhgoj një bashkëpunëtor që ndihmon një bashkëpunëtor tjetër, kjo rrit ndjenjën e mirëqenies tek unë. Kjo është diçka që Haidt e quan “lartësim”. Dhe kur ndihem entuziast duke parë një akt mirësie, ka më shumë të ngjarë të sillem me mirësi. Me fjalë të tjera, mirësia krijon mirësi dhe përhapet në të gjithë organizatën. Imagjinoni mundësitë e një kulture të tillë të punës, ku njerëzit trajtojnë njëri-tjetrin me mirësi? Çfarë do të bëjë kjo për angazhimin tuaj të punonjësve, rezultatet e kënaqësisë së punonjësve tuaj dhe, më e rëndësishmja, si i trajtojnë punonjësit tuaj klientët tuaj?

Mirësia rrit moralin e punonjësve dhe shërbimin ndaj klientit

Një studim i vitit 2010, i botuar në Academy of Management Review, zbuloi se kur punonjësit ndihmojnë njëri-tjetrin në një frymë bashkëpunimi dhe atmosfera e punës është e këndshme dhe jo e bazuar në frikë, punonjësit, jo vetëm që ofrojnë shërbim më të mirë të klientit me dëshirën e tyre, pa u nxitur, por ata gjithashtu zhvillojnë marrëdhënie më të mira në punë. Si rezultat, tregon ky studim, nivelet e produktivitetit rriten.

Mirësia rrit lumturinë
Dr. Sonja Lyubomirsky, një profesoreshë e psikologjisë në Universitetin e Kalifornisë, Riverside dhe eksperte për lumturinë njerëzore, gjeti një lidhje midis mirësisë dhe lumturisë. Në një studim që ajo kreu, studentëve iu caktua të bënin 5 veprime të rastësishme mirësie në javë për një periudhë prej 6 javësh, ndërsa një grup tjetër studentësh jo. Grupi që kreu veprime mirësie kishte një rritje lumturie prej 42%.

Lexo:

Mirësia është e shkëlqyer për trurin

Truri ynë është i lidhur me sensorë për t’iu përgjigjur mirësisë. Kur jemi të mirë me njëri-tjetrin, ajo rrit serotoninën dhe oksitocinën, hormonet që luajnë një rol në krijimin e lidhjeve shoqërore dhe besimin tek njerëzit e tjerë. Oksitocina, në veçanti, është ajo që na bën më të besueshëm, më zemërgjerë dhe më miqësor, ndërsa gjithashtu ul presionin e gjakut.

Në thelb, kur një bashkëpunëtor ose shef është i mirë dhe i respektueshëm ndaj jush, truri juaj prodhon më shumë oksitocinë dhe dopaminë, e cila ju ndihmon të ndiheni të sigurt dhe të hapur ndaj të tjerëve, dhe këto ndjenja japin një shpërndarje dhe bashkëpunim më produktiv në cilësimet e punës.

Pse mungon mirësia?
Kjo ngre pyetjen: Pse nuk shohim më shumë mirësi në punë nëse provat pohojnë se kjo mund të prodhojë punonjës më të lumtur dhe më besnikë që prodhojnë punë më të mirë?

Përgjigja qëndron në një keqkuptim të kahershëm se të jesh i mirë në vendin e punës do të thotë të tregosh dobësi. Kjo është e vërtetë për shumë struktura menaxhimi nga lart-poshtë që veprojnë me komandim dhe kontroll. Për ta, ideja e një vendi pune “të mirë” është qesharake.

Për organizatat e drejtuara nga qëllimi që krijojnë vlerë për njerëzit, një kulturë e mirësisë është një forcë e biznesit që do të prodhojë rezultate në biznes. Është mirë për njerëzit dhe për fitimet.

LinkedIn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0